۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴

افشاری:

مدارس آذربایجان شرقی برای پذیرش فرهنگیان در نوروز تجهیز می شوند

مدارس آذربایجان شرقی برای پذیرش فرهنگیان در نوروز تجهیز می شوند

تبریز - رئیس اداره امور رفاهی و تعاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار داشت: مدارس آذربایجان شرقی برای پذیرش فرهنگیان در ایام نوروز در حال تجهیز شدن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مالک افشاری پنج شنبه در نخستین جلسه ستاد اسکان میهمانان نوروزی استان اظهار داشت: تمهید مقدمات و پیش بینی های کامل برای پذیرش میهمانان فرهنگی صورت گرفته و دستورالعمل و شیوه نامه ها بصورت کامل آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مدارس اسکان انجام یافته، اظهار داشت: ۷۵۱ کلاس درس به عنوان اتاق ستاد اسکان در نظر گرفته شده است.

افشاری با اعلام آمادگی کامل اعضای کاری ستاد های اسکان میهمانان نوروزی اظهار داشت: پذیرش اتاق ها طبق سنوات قبل به چهار صورت ویژه، درجه الف، درجه ب و درجه ج انجام خواهد پذیرفت.

رئیس اداره امور رفاهی و تعاون آموزش و پرورش ادامه داد: امسال با توجه به تاکیدات مدیران آموزش و پرورش برای ارائه بهترین نوع خدمات به میهمانان، سیاست افزایش تعداد اتاق های درجه ویژه را در دستور کار خود قرار داده ایم و از اول بهمن ماه به دنبال آماده سازی تجهیزات هستیم.

دبیر ستاد اسکان استان از افزایش کارهای فرهنگی در کنار کارهای رفاهی خبر داد و گفت: امسال حضور میهمانان فرهنگی سایر استان ها را فرصتی مغتنم برای خود می شماریم و می خواهیم علاوه بر شناساندن مکان های دیدنی استان، برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش را به نحو مطلوب به میهمانان معرفی کنیم.

بابازاده، مدیر حراست آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه از عوامل اجرائی ستاد های اسکان سنوات قبل قدردانی کرده و گفت: استان ما از لحاظ کمترین اتفاق ناگوار و ارائه خدمات به همکاران صدمه دیده، رتبه اول کشوری را دارا بوده و در ستاد های اسکان شاهد هیچ گونه فعالیت های ضد ارزشی و ضد اخلاقی نبوده ایم و یا گزارشی در این مورد دریافت نکرده ایم.

وی به وجود شهرستان های گردشگری جلفا و اسکو اشاره کرد و گفت: بایستی مسئولان استان به این دو شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشند و گسترش امکانات در این دو شهرستان در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 2488014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha