۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۴۴

هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس؛

پیروزی چلسی در روز شکست منچستر سیتی

پیروزی چلسی در روز شکست منچستر سیتی

در شبی که تیم فوتبال چلسی برابر استون ویلا پیروز شد منچستر سیتی با توقف خانگی برابر هال سیتی شکاف بیشتری را بین تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال چلسی عصر شامگاه امروز شنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در زمین استون ویلا به میدان رفت و با پیروزی 2 بر یک مقابل این تیم، فاصله خود را با منچستر سیتی در بالای جدول رده‌بندی افزایش داد. در این بازی ادن هازارد(8) و برانیسلاو ایوانوویچ(66) گل‌های تیم چلسی را وارد دروازه حریف کردند. تنها گل تیم استون ویلا را نیز ژورس اوکوره در دقیقه 48 به ثمر رساند.

منچستر سیتی، نزدیکترین تعقیب کننده چلسی به روزهای بد خود در هفته‌های اخیر را با توقف خانگی یک بر یک مقابل هال سیتی تداوم بخشید. دیوید میلر در دقیقه 35 برای هال سیتی گلزنی کرد و جیمز میلنر در دقیقه 90 با گل خود من سیتی را از باخت خانگی نجات داد.

با این نتایج تیم چلسی 56 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کرد. منچستر سیتی نیز با تساوی امروز 49 امتیازی شد تا کار سختی را در ادامه کار برای نزدیک شدن به آبی‌پوشان لندنی داشته باشد.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* استون ویلا یک - چلسی 2
* لستر سیتی صفر - کریستال پالاس یک
* منچستر سیتی یک - هال سیتی یک
* کوئینز پارک رنجرز صفر - ساوتهمپتون یک
* سوانزی یک - ساندرلند یک

کد خبر 2489680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha