۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۵۷

برترین های هفتمین جشنواره تئاتر زندان های فارس معرفی شد

برترین های هفتمین جشنواره تئاتر زندان های فارس معرفی شد

شیراز - برگزیدگان هفتمین جشنواره تئاتر مددجویان زندان های فارس معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین پایانی هفتمین جشنواره تئاتر مددجویان ظهر جمعه برگزار شد که در بخش طراحی بروشور از پویا.ح برای نمایش تولد از زندان مرکزی شیراز تقدیر به عمل آمد و مقام برتر به مهدی. ح برای نمایش قصه عینک و شلوارهای وصله دار از مجتمع حرفه آموزی رسید.

در بخش موسیقی مقام برتر مشترکا به رضا .س ، امید.ع و امین.ز به ترتیب برای نمایش های قاضی  از زندان مرکزی شیراز و داستان یک پیراهن و یک ویولن از زندان مرکزی رسید.

در بخش طراحی نور از امین.ز برای نمایش آشتی کن با من، درخت دوستی بنشان از زندان فسا تقدیر به عمل آمد اما مقام برتر این بخش را رضا سرداری پور برای نمایش تولد و قاضی از زندان مرکزی و نیز محمد امین نوروزی برای نمایش قاضی از زندان مرکزی به طور مشترک دریافت کردند.

در بخش طراحی لباس از سیدمجتبی . س و حبیب اله .الف برای نمایش تولد از زندان مرکزی تقدیر به عمل آمد.

در این بخش مقام برتر به محمدامین .ز برای نمایش آشتی کن با من ، درخت دوستی بنشان از زندان فسا رسید.

در بخش طراحی صحنه مقام اول مشترکا به محمد امین .ن و مهدی .ی برای نمایش قاضی از زندان مرکزی ، مقام دوم به حبیب اله. الف برای نمایش تولد از زندان مرکزی و مقام سوم به احمد. ر برای نمایش داستان یک پیراهن و یک ویولن از زندان مرکزی شیراز رسید.

در بخش بازیگری از غلامحسین.د ، مهدی.ق، مهدی.ح، حبیب اله. الف و احمد.ر تقدیر به عمل امد اما مقام سوم این بخش مشترکا به محمد امین.ز و محسن.ق  به ترتیب برای نمایش های آشتی کن با من درختی دوستی بنشان از زندان فسا و قصه عینک و شلوارهای  وصله دار از مجتمع حرفه اموزی رسید مقام دوم را به طور مشترک عباس.ط و بابک.ح به ترتیب برای نمایش های داستان یک پیراهن و یک ویولن از زندان مرکزی شیراز و کازرون دات کام از زندان کازرون دریافت کردند اما مقام اول بخش بازیگری به سید مجتبی .س برای نمایش تولد از زندان مرکزی رسید.

در بخش نمایشنامه نویسی از عباس.ط برای نمایشنامه قاضی از زندان مرکزی تقدیر به عمل امد مقام اول این بخش را پویا .ح برای نمایشنامه تولد از زندان مرکزی شیراز دریافت کرد و مقام دوم به مهدی.ح برای نمایشنامه  قصه عینک و شلوارهای وصله دار از مجتمع حرفه آموزی رسید.

در بخش کارگردانی از احمد .ر برای کارگردانی نمایش داستان یک پیراهن و یک ویولن از زندان مرکزی تقدیر به عمل آمد ، مقام سوم را محمد امین .ز برای نمایش آشتی کن با من درخت دوستی بنشان از زندان فسا دریافت کرد ، مقام دوم مشترکا به محمد امین .ن و مهدی.ح برای نمایش های قاضی از زندان مرکزی و قصه عینک و شلوارهای وصله دار از مجتمع حرفه آموزی رسید و در نهایت مقام اول کارگردانی را سید مجتبی .س برای کارگردانی نمایش تولد از زندان مرکزی دریافت کرد.

هیات داوران این دوره از جشنواره متشکل از محسن فرشاد، حمید وامق و بهاره شفیعی سروستانی بود.

کد خبر 2507415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha