۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۷:۴۱

بهروزیان‌فرد:

ورزش رده‌های سنی پایه در استان بوشهر حمایت می‌شود

ورزش رده‌های سنی پایه در استان بوشهر حمایت می‌شود

بوشهر - مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزش رده‌های سنی پایه در استان بوشهر حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بهروزیان‌فرد بعد از ظهر چهارشنبه با حضور در تمرینات تیم ملی نونهالان تکواندو در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی است که ما تلاش داریم تا زمینه بروز استعدادهای رشته‌های مختلف ورزشی در بین ورزشکاران استان فراهم شود.

وی به حمایت ویژه از ورزش‌های رده سنی پایه در استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برای وسعه ورزشی باید سرمایه‌گذاری مناسبی بر روی رده های سنی پایه صورت بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در ادامه به اردوی تیم ملی نونهالان تکواندو کشور در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: تمرینات این تیم در خانه تکواندو شهید صدوقی بوشهر زیر نظر مربیان زحمتکش تیم ملی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به تداوم تمرینات تیم ملی تکواندو تا ۱۳ فرودین‌ماه در بوشهر، افزود: تیم ملی تکواندو نونهالان روز ۲۲ فروردین عازم کشور چین خواهد شد و امیدواریم با کسب آمادگی مناسب شاهد قهرمانی این تیم باشیم.

http://media.mehrnews.com/d/2015/03/31/4/1629447.jpg

بهروزیان‌فرد به حمایت‌های استاندار بوشهر از ورزش در استان اشاره کرد و ادامه داد: از رشته‌های ورزشی در سنین پایه حمایت خواهیم کرد و امیدواریم شاهد بروز و ظهور استعدادهای مختلف در استان باشیم.

تلاش برای توسعه ورزش تکواندو در استان بوشهر

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر نیز در این آئین با اشاره به تلاش ها و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه ورزش تکواندو در استان بوشهر، بیان داشت: استان بوشهر دارای وضعیت مناسبی در بخش پایه تکواندو است و ورزشکاران این استان مقام‌های خوبی را در سال گذشته کسب کردند.

غلامرضا کشتکار ادامه داد: تلاش داریم تا زمینه حضور علاقمندان به این رشته ورزشی را فراهم سازیم و در سال جاری برای افزایش تعداد ورزشکاران تکواندو تلاش می‌کنیم.

کد خبر 2525179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha