۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۲۴

حسین عبدی:

طارمی به عربستانی‌ها بی حرمتی نکرد/ خوشحال‎ترین آدم روی زمین هستم

طارمی به عربستانی‌ها بی حرمتی نکرد/ خوشحال‎ترین آدم روی زمین هستم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شادی پس از گل مهدی طارمی گفت این بازیکن فقط قصد تلافی رفتار بازیکنان النصر در بازی رفت را داشته و هرگز به کسی بی حرمتی نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه در گروه A رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا موفق شد تیم النصر عربستان را با تک گل دقیقه ۶۱ مهدی طارمی در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی شکست دهد.

حسین عبدی در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: از مردم، مسئولان و تمام بازیکنان که تا پای جان تلاش کردند و برنامه های تیم را اجرا کردند تشکر می کنم. امروز خوشحال‎ترین آدم دنیا من هستم. بازیکنان از نظر تاکتیکی آماده بودند. امروز یک روز خوب برای فوتبال بود. صاحبان اصلی فوتبال مردم هستند و شما خبرنگاران هم صادقانه کمک می کنید. به همه ایرانیان داخل و خارج از کشور تبریک می گویم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که دستیاری برانکو ایوانکوویچ را پذیرفته، گفت: از کادر فنی پرسپولیس و از درخشان تشکر می کنم. فوتبال یک کار تیمی است و ما باید وظایف خود را انجام دهیم. کادر مدیریت کار خودش را انجام می دهد و ما هم باید کار خودمان را انجام دهیم. در مورد دستیاری من باید کمی صبر کنیم.

وی افزود: تمرکز من به دلیل یکسری عوامل برهم خورد. در آینده در این خصوص صحبت خواهیم کرد. بچه ها واقعا شایسته بودند. من هم از مسئولان تشکر می کنم. من سهم کوچکی داشتم چون بچه ها حر ف شنوی داشتند. همه در این پیروزی سهیم هستیم.

خبرنگاری در خصوص مشکل تمام کنندگی پرسپولیس گفت: این تیم مقابل النصر با بازیکنان چند میلیون یورویی و امکاناتی که باید از نزدیک ببینید کار بزرگی با بی پولی انجام داد. دو بازیکن این تیم به کل باشگاه ما می ارزند. ما استعداد داریم اما باید فضای ورزشی فراهم کنیم. تیم ما شایسته این پیروزی بود. ما موقعیت های زیادی داشتیم و اگر فقط یک موقعیت هم داشتیم و آن به گل ختم می شد کار بزرگی بود. آنها هم موقعیت داشتند اما اندک بود.

عبدی در پایان اظهار کرد: من روز مادر را تبریک می گویم. در خصوص حرکتی هم که طارمی انجام داد قصد توهین نداشت بلکه قصد تلافی داشت. آنها در بازی رفت گل زدند و شمشیر ترسیم کردند و طارمی هم همین کار را کرد.

کد خبر 2529560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha