۲۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۷:۴۱

درمانگاه تامین اجتماعی اردکان به پلی کلینیک تخصصی ارتقا یافت

درمانگاه تامین اجتماعی اردکان به پلی کلینیک تخصصی ارتقا یافت

یزدـ با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، درمانگاه تامین اجتماعی اردکان به پلی کلینیک تخصصی ارتقا یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، ظهر امروز در مراسم افتتاح این پلی کلینیک تخصصی از آغاز عملیات احداث طرح توسعه این مرکز تا دو ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: فضای فیزیکی این مرکز درمانی ظرف ۳۶ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مشکل کمبود پزشک متخصص در اردکان و دیگر شهرستانهای کشور از موافقت وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه فعالیت پزشکان تمام وقت، ضریب کادر و اعضای هیئت علمی تمام وقت دانشگاه های علوم پزشکی در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی خبر داد و بیان کرد: تامین پزشک متخصص مورد نیاز این پلی کلینیک ها قطعی است.

این مسئول اظهار داشت: این مرکز درمانی به صورت شبانه روزی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و پس از تکمیل فضای فیزیکی و اجرای طرح توسعه، فراهم شدن تجهیزات و امکانات مورد نیاز و جذب بیش از ۴۰ نفر نیروی متخصص مورد نیاز و همچنین تامین پزشک متخصص مردم این شهرستان به ویژه کارگران می تواند از خدمات کلینیک تخصصی تامین اجتماعی اردکان بهره مند شوند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی در این شهرستان و قرار داشتن بیش از ۷۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی ارتقا این مرکز درمانی به پلی کلینیک تخصصی را از مهمترین مطالبات و نیازهای مردم اردکان از چند سال گذشته تاکنون دانست.

محمدرضا تابش افزود: از امروز این مرکز درمانی به صورت شبانه روزی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و پس از اجرای طرح توسعه، فراهم شدن تجهیزات و جذب بیش از ۴۰ نفر نیروی متخصص مورد نیاز و همچنین تامین پزشک متخصص، مردم به ویژه کارگران می توانند از خدمات کلینیک تخصصی تامین اجتماعی اردکان بهره مند شوند.

کد خبر 2530250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha