۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۱۴

عابدی:

سوابق علمی و مدیریتی در انتخاب مدیران مدارس مورد توجه قرار گیرد

سوابق علمی و مدیریتی در انتخاب مدیران مدارس مورد توجه قرار گیرد

اسفراین - فرماندار اسفراین گفت: سوابق علمی و مدیریتی در انتخاب مدیران مدارس باید مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش قرارگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عابدی شنبه شب در هشتمین جلسه شورای منطقه ای آموزش و پرورش اسفراین که با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم و روز کارگر، جایگاه و نقش معلم در جامعه را بسیار ارزشمند دانست.

وی معلمین را قشری زحمتکش، انسان ساز و جامعه ساز توصیف کرد و گفت: توجه به نیازها و حقوق معلمین از اصلی ترین برنامه های فرمانداری و شورای آموزش و پرورش اسفراین است.

عابدی با اشاره به فعالیت های شورای منطقه ای آموزش و پرورش در سال ۹۳، اقدامات صورت گرفته را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با همت و هم فکری اعضای این شورا بتوانیم قدم های موثرتری را در سال جدید و در راستای بهبود نظام آموزشی و رفع مشکلات آموزش و پرورش برداریم.

وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به آموزش و پرورش برای توسعه اماکن و ساختمان های آموزشی و ورزشی در سال گذشته، از تکمیل استخر دانش آموزی و سالن ورزشی آموزش و پرورش این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

نماینده عالی دولت در اسفراین، توجه به حوزه های فرهنگی و پرورشی را در کنار حوزه آموزش مهم و حائز اهمیت عنوان و توجه به این مقوله را یکی از ضروریات تشکیل جامعه ای انسانی و اسلامی دانست.

فرماندار اسفراین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مدیران مدارس در بهبود سطح آموزش، از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان خواست تا گزینش مدیران تنها با در نظر گرفتن مهارت ها و توجه به ظرفیت های علمی و مدیریتی آنها صورت گیرد.

در پایان این جلسه همچنین تصمیماتی به منظور برپایی جشن های ویژه هفته معلم و برگزاری جنگ ها و همایش های مخصوص خانواده بزرگ آموزش و پرورش اتخاذ گردید.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان ۱۲۷ هزار نفری اسفراین در جنوب بجنورد مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.

کد خبر 2562000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha