۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۵۲

عابدی:

حمایت از اقشارآسیب پذیر با رفع مشکلات اقتصادی وفرهنگی میسر می شود

حمایت از اقشارآسیب پذیر با رفع مشکلات اقتصادی وفرهنگی میسر می شود

اسفراین - فرماندار شهرستان اسفراین گفت: بهترین راه برای حمایت از اقشار آسیب پذیر، رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عابدی عصر دوشنبه در اولین جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان که با حضور اعضای هیئت مدیره، معتمدین و خیرین این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد افزود: وجود افراد ناهنجار در جامعه نشان از نوعی نقص و کم کاری در سیستم مدیریتی دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان، رسیدگی به مسائل مربوط به زندانیان و خانواده های آنها را از وظایف هر فرد مسئول در جامعه عنوان کرد.

عابدی توجه به رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی موجود در جامعه را بهترین و تاثیر گذار ترین روش برای حمایت از اقشار آسیب پذیر عنوان کرد و گفت: تلاش انجمن باید بیشتر در راستای حمایت از خانواده های زندانیان باشد.

وی افزود: خانواده زندانیان به رغم اینکه هیچگونه خطا و اشتباهی را مرتکب نشده اند، اما همواره در معرض بیشترین آسیب ها قرار دارند که بخشی زیادی از این آسیب ها ریشه در مسائل اقتصادی دارد.
عابدی در ادامه به موضوع جرم به ویژه نزاع ها و درگیری های موجود در شهرستان اشاره کرد و گفت: آمار وقوع درگیری ها در سطح شهرستان بالا و مایه تاسف است.

نماینده عالی دولت در اسفراین از مسئولین و متولیان حوزه فرهنگی خواست تا با فرهنگ سازی و ایجاد فضای برادری، مهربانی، عطوفت و از خودگذشتی زمینه را برای ایجاد جامعه ای انسانی و اسلامی فراهم کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان اسفراین نیز در این جلسه  گفت: گر چه با تکیه بر آمار و ارقام سال گذشته، نوعی رضایت بخشی و حرکت مثبت در عملکرد انجمن دیده می شود، اما انجمن برای رسیدن به اهداف عالی و تحقق برنامه های خود نیازمند فعالیت های ریشه ای و اصولی است.

قربانعلی دوست دیزاوندی همچنین گزارشی از عملکرد، میزان درآمد و هزینه های انجمن در سال ۹۳ را به اطلاع حاضران رساند.

در پایان این جلسه با رای معتمدین و خیرین شرکت کننده در مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان  شهرستان اسفراین، آقایان حسن نیکزاد و حسین اسدی بعنوان بازرسین این انجمن برای مدت یکسال انتخاب شدند.

کد خبر 2578441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha