۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۸:۴۲

فرماندار اسفراین:

اسفراین مقام اول پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را کسب کرد

اسفراین مقام اول پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را کسب کرد

اسفراین - فرماندار شهرستان اسفراین از کسب رتبه نخست این شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی طی شش ماهه نخست امسال خبرداد.

مهدی عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: صندوق کارآفرینی امید توانست طی این مدت ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان واجد شرایط در این شهرستان پرداخت کند.

وی اظهارداشت: پرداخت این میزان تسهیلات در قالب وام های خود اشتغالی، مشاغل خانگی و کارآفرینی به افراد واجد شرایط اختصاص یافته است.

عابدی افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان، سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به ۲۹ متقاضی مشاغل خانگی، ۱۰ میلیارد ریال به ۴۸ متقاضی طرح های خوداشتغالی و چهار میلیارد ریال به ۱۰ متقاضی کارآفرینی در شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان اسفراین خواستار استمرار پرداخت تسهیلات به منظور رفع بیکاری جوانان شد و گفت: امیدواریم با اهتمام ویژه صندوق کارآفرینی امید، تعداد بیشتری از متقاضیان کار و اشتغال بتوانند از تسهیلات این صندوق بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات کارآفرینی به ویژه برای طرح های جدید و نو می توانند به صندوق کارآفرینی امید در این شهرستان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان ۱۳۳ هزار نفری اسفراین در جنوب بجنورد مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.

کد خبر 2954682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha