۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۲

از محل اعتبارات تکمیلی ۹۳؛

۱۷ خانه عالم در خراسان شمالی احداث می شود

۱۷ خانه عالم  در خراسان شمالی احداث می شود

بجنورد- کارشناس عمران اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: از محل اعتبارات تکمیلی سال گذشته، ۱۷ خانه عالم دیگر در روستاهای این استان احداث می شود.

شهریار دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که تاکنون ۱۳۴ باب خانه عالم در روستاهای خراسان شمالی احداث و به بهره برداری رسیده است، افزود: افزون بر این تعداد امسال از محل اعتبارات تکمیلی سال ۹۳، ۱۷ باب خانه عالم دیگر در روستاهای این استان ساخته می شود.

وی با بیان این که اعتبارات مزبور از محل دفتر مقام معظم رهبری تخصیص یافته است، اضافه کرد: با تخصیص این اعتبارات، برای اجرای پروژه های مزبور تعیین پیمانکار صورت گرفته و کار ساخت خانه های عالم مزبور نیز از اردیبهشت ماه جاری در روستاهای استان شروع شده است.

دهقان با بیان این که این خانه های عالم در روستاهای دارای اولویت در حال احداث هستند، اظهار کرد: از ۱۷ باب خانه عالم در حال احداث از محل اعتبارات تکمیلی سال گذشته، هفت باب در روستاهای شهرستان بجنورد، چهار باب در شیروان، یک باب در فاروج، سه باب در اسفراین و دو باب خانه عالم نیز در دو روستای شهرستان گرمه در دست احداث است.

وی در خاتمه عنوان کرد: از مجموع ۱۳۴ باب خانه عالم احداث شده در روستاهای خراسان شمالی، ۱۶ باب آن از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و مابقی نیز از محل اعتبارات استانداری، مشارکت مردمی و ... ساخته شده اند.

کد خبر 2584451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha