۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳

دباغیان در گفتگو با مهر:

کمک به تیم ملی افتخار و در این شرایط وظیفه بود

کمک به تیم ملی افتخار و در این شرایط وظیفه بود

سرمربی جدید تیم ملی کاراته گفت: برای کمک به کاراته ایران و به دعوت رئیس فدراسیون این مسئولیت را قبول کردم و حضور در راس تیم ملی را برای خود را افتخار و یک وظیفه می دانم.

غلامرضا دباغیان با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر در مورد زمان شروع تمرینات گفت: جمعه پیش رو هفته پایانی رقابتهای سوپر لیگ کاراته برگزار خواهد شد و اردونشینان در اختیار تیم های خود می باشند تا در این مسابقات شرکت کنند. معتقدم یک مسابقه لیگ برابر با دو هفته تمرین است و بعد از آن با ارائه برنامه های خود کار را به صورت رسمی آغاز می کنیم.

وی در مورد زمان شروع تمرینات گفت: جمعه پیش رو هفته پایانی رقابتهای سوپر لیگ کاراته برگزار خواهد شد و اردونشینان در اختیار تیم های خود می باشند تا در این مسابقات شرکت کنند. یک مسابقه لیگ برابر با دو هفته تمرین است و بعد از آن با ارائه برنامه های خود کار را به صورت رسمی آغاز می کنیم.

وی در خصوص انتخاب همکاران خود در کادر فنی گفت: کاراته ایران در بخش مربیگری پتاسنیل بالایی دارد و قهرمانان زیادی هستند که سالها در میادین جهانی و آسیایی افتخار کسب کرده اند. همه آنها این حق را دارند که در تیم ملی فعالیت کنند و بنده طی چند روز آینده افراد مورد نظر خود را به فدراسیون معرفی خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی در خصوص اظهارات صافی در خصوص پذیرش این مسئولیت گفت: آرین خو از بزرگان کاراته ایران است و جایگاه خاصی برای اهالی این رشته دارد ، ولی تیم ملی در مالکیت شخصی نیست و برای همه مردم ایران بخصوص خانواده کاراته است. من در این مقطع نیاز تیم ملی را احساس کردم به عنوان یک سرباز برای خدمت به تیم ملی مسئولیت قبول کردم و همه تلاش خود را انجام می دهم تا این تیم بهترین نتایج را کسب کند.

دباغیان در خصوص اینکه چرا بعد از هشت سال و برکناری از سوی سمندر دوباره این پیشنهاد رئیس فدراسیون را قبول کردید به مهر گفت: سال 85 کسی من را برکنار نکرد ، به دلیل مسائلی که در آن زمان اتفاق افتاد خودم از هدایت تیم ملی کناره گیری و استعفا دادم. سوابق و توانایی بنده بر هیچ کس پوشیده نیست و اکنون هم بر حسب وظیفه به این پشینهاد پاسخ دادم.

سرمربی تیم آذرخودرو در خصوص مشکلات مالی این تیم در آستانه هفته پایانی گفت: من در این جریان حق را به اعضای تیم می دهم که حق و حقوق خود را دريافت نکرده اند. مدیریت تیم باید به تعهدات خود عمل کند و قول داده حداکثر تا پایان ماه این کار انجام شود. مذاکراتی خوبی داشتیم و امیدواریم کار به جای نرسد که بخواهیم از طریق دیگر اقدام کنیم.

کد خبر 2759684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha