۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵

با حضور جمعی از بزرگان هنر ، رسانه و ورزش صورت گرفت؛

اکران خصوصی فیلم جنجالی «من ناصر حجازی هستم»

اکران خصوصی فیلم جنجالی «من ناصر حجازی هستم»

با حضور جمعی از بزرگان فیلم « من ناصر حجازی هستم» اکران خصوصی شد، فیلمی که به نظر می‌رسد جنجال‌های تازه ای به خاطر گفته‌های خاطرات حجازی در پی‌داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم «من ناصر حجازی هستم» شنبه شب با حضور بزرگان سیاست، هنر، ورزش و رسانه اکران خصوصی شد. در این فیلم که بیوگرافی و زندگی ناصر حجازی به تصویر کشیده شد، فیلم هایی از حجازی در دیدار‌های بسیار مهم تاریخ فوتبال ایران به تصویر کشیده شد که تاکنون کمتر دیده شده است.

فیلم در چهار بخش به تولید رسیده که از کودکی تا پرواز حجازی را به تصویر می‌کشد و حرف‌های نگفته بسیاری از حجازی در آن بیان شد. از روز اولی که وی درون دروازه تیم ملی ایران ایستاد و مقابل هلند و کره‌شمالی درخشید تا زمان فوت که نهایتا اشک بینندگان را درآورد.

پرویز پرستویی، مسعود رایگان، شهاب حسینی، بهرام رادان راویان خاطرات از زبان این دروازه‌بان فقید در این فیلم بودند که توسط امیر رفیعی تهییه‌کننده این فیلم گرد هم آمده بودند و تیتراژ پایانی هم آهنگی بود از رضا یزدانی  با عنوان «عقاب از شهر کلاغ ها پرید».

در این فیلم سکانس‌های جنجالی در مورد امیر قلعه‌نویی، جواد زرینچه و برخی از فوتبالیست های آن دوران دیده می‌شود که به نظر می‌رسد بازتاب‌ها و بازخوردهای جنجالی در پیش داشته باشد.

کد خبر 2919770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha