۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۹:۰۰

نویسنده کتاب به مهر خبرداد؛

«کلاه حصیری» جنگ را برای دبستانی‌ها روایت می‌کند

«کلاه حصیری» جنگ را برای دبستانی‌ها روایت می‌کند

«کلاه حصیری» عنوان یک داستان تصویری از مصطفی خرامان برای دبستانی‌هاست که به روایت جنگ و هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد و از سوی نشر افق منتشر شده است.

مصطفی خرامان، نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار «کلاه حصیری» برای کودکان دبستانی خبر داد و گفت: این کتاب تصویری با موضوع جنگ و دفاع مقدس نوشته‌ شده است. من این کتاب را سه سال پیش به نشر افق تحویل دادم و قرار بود تا نمایشگاه کتاب امسال منتشر و عرضه شود که این اتفاق نیفتاد و به تازگی این کتاب روانه بازار شده است.

به گفته نویسنده «کلاه حصیری»، این کتاب، داستان لطیفی از جنگ تحمیلی در جنوب کشور است که مخاطبان دبستانی که جنگ را درک نکرده و هیچ تصور و ذهنیتی از آن ندارند را با این مقوله آشنا می‌کند.

خرامان همچنین از انتشار یک رمان بلند برای نوجوانان خبر داد و افزود: عنوان این کتاب که از سوی نشر افق منتشر شده «بازجویی خانواده قلندری» است که ماجرای دزدی از یک بانک را مطرح می‌‌کند.

وی ادامه داد: در این کتاب دو داستان با مضامین مختلف که قالب یکی از آنها اجتماعی و دیگری فانتزی است، همزمان باهم مطرح می‌شوند اما بار اصلی رمان، بر دوش بخش فانتزی آن است.

کد خبر 2931667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha