۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۹

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

پیروزی ایران برابر ژاپن در نیمه نخست/ پنالتی خراب شده اشکان گل شد

پیروزی ایران برابر ژاپن در نیمه نخست/ پنالتی خراب شده اشکان گل شد

نیمه نخست دیدار تدارکاتی دو تیم ملی فوتبال ایران و ژاپن در شرایطی به سود ایران تمام شد که اشکان دژاگه نتوانست ضربه پنالتی اش را به گل تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست بانتیجه یک بر صفر به سود ایران خاتمه یافت. مهدی ترابی در دقیقه ۲+۴۵ برای ایران گلزنی کرد.

ایران این مسابقه را با ترکیب علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج صفی، ووریا غفوری، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، رامین رضائیان، اشکان دژاگه، وحید امیری و سردار آزمون آغاز کرد. البته غفوری در دقیقه ۲۳ مصدوم شد تا کارلوس کی‌روش مهدی ترابی را جایگزین این بازیکن کند.

دو تیم در نیمه نخست بازی را محتاطانه شروع کردند و دیدار دلچسبی را انجام ندادند. حتی ژاپن هم که با تمام ستاره‌هایش به ایران آمده، کیفیت لازم را نداشت.

البته یخ بازی در دقیقه ۳۵ شکست و سردار آزمون تا آستانه بازکردن دروازه ژاپن پیش رفت ولی توپ به پایش برخورد کرد و از جلوی دروازه حریف دور شد. ایران از دقیقه ۳۵ فشار محسوسی را به تیم ژاپن وارد کرد و این فشار با ارسال توپ از کناره‌ها و حرکات در عمق وحید امیری هیجان بازی را بیشتر کرد ولی راه به جایی نبرد.

در حالی که بازی در دقیقه اول وقت‌های اضافه بود، مهدی ترابی با یک حرکت انفرادی در درون محوطه جریمه از سوی مدافع ژاپن سرنگون شد تا داور به سود ایران پنالتی اعلام کند. اشکان دژاگه هم در دقیقه دوم وقت‌های اضافه این پنالتی را زد که دروازه بان ژاپن آن را گرفت ولی مهدی ترابی در برگشت آن را به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با یک گل خاتمه یابد.

کد خبر 2940086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha