۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۴۴

فرمانده سپاه فجر فارس:

آتش زدن پرچم آمریکا ریشه در بصیرت انقلابی دارد

آتش زدن پرچم آمریکا ریشه در بصیرت انقلابی دارد

شیراز - فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: آتش زدن پرچم آمریکا از جانب مردم ایران ریشه در بصیرت انقلابی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس،  سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور بابیان اینکه سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی آمریکای جنایتکار است، گفت: خصومت آمریکا نسبت به ایران از سال‌های پیش‌ از پیروزی انقلاب اسلامی در جای‌جای این مملکت قابل‌تجسس و رؤیت است.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسید افزود: مردم می‌دانند چه کسانی به گروه تروریستی داعش پول می‌دهند، از گروه‌های سلطنت‌طلب و وهابی‌های خبیث دفاع و فرقه‌های کاذب و ضاله را ترویج می‌کنند.

سردارغیب‌پرور تاکید کرد: برای همگان روشن است که در مقوله اقتصادی چه کسی ملت ما را سال‌های سال مورد تحریم ظالمانه قرار داده و در حوزه پزشکی حتی به بیماران صعب‌العلاج ما نیز رحم نمی‌کند.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: در عرصه سیاسی هم همین وضعیت است چراکه در فتنه سال ۱۳۸۸ رئیس‌جمهور آمریکا از سران فتنه در مرکزیت کشورش اسم می‌برد و اعلام حمایت می‌کند و از هر زاویه‌ای که نگاه می‌کنیم ردپای آمریکایی‌ها را می‌بینیم.

وی بابیان اینکه ما به تأسی از امام (ره)، آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانیم، گفت: دشمنی آمریکایی‌ها نه‌ تنها سرسوزنی کم نشده بلکه یک روند فزاینده دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی به ‌ویژه در ماه‌های اخیر در جلسات مختلف هشدار داده‌اند و خطر نفوذ آمریکایی‌ها را گوشزد کرده‌اند، از همین رو تکلیف برای نخبگان جامعه، دولتمردان و مردم شریف ایران روشن است که باید دشمن را ببینیم و بشناسیم.

سردارغیب پرور با اشاره به اینکه امسال سیزدهم آبان‌ماه حال و هوای دیگری دارد، گفت: می‌خواهم به مردم در سراسر استان فارس و میهن اسلامی بگویم اگر برفرض سال گذشته در شهرمان پنج پرچم آمریکا آتش می‌زدیم، امسال ۵۰۰ پرچم آن را آتش بزنیم، چراکه این یک رفتار سمبلیک نیست و ریشه در اعتقادات و باورهای ما دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: سیزدهم آبان‌ماه امسال به فضل خدای بزرگ بسیار پرهیجان‌تر، باقدرت و اقتدار بیشتر، پرچم آمریکا را با سرافرازی کامل آتش می‌زنیم و این آتش زدن ریشه در بصیرت انقلابی ما دارد.

کد خبر 2957013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha