۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۷

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس به فراخور ظرفیت‌های هر استان احداث می‌شود

مراکز فرهنگی دفاع مقدس به فراخور ظرفیت‌های هر استان احداث می‌شود

بوشهر - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مراکز فرهنگی دفاع مقدس به فراخور ظرفیت‌های هر استان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن کارگر ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: دفاع مقدس دارای درس‌های بزرگی برای ملت ایران و دیگر کشورها بود که باید ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس به خوبی حفظ و نگهداری شود.

وی از احداث مراکز فرهنگی دفاع مقدس در هر استان به فراخور ظرفیت‌های آنها خبر داد و افزود: پیش‌بینی‌ می‌شود که احداث این مراکز در برنامه ششم توسعه به پایان برسد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اضافه کرد: در استان بوشهر نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که موزه دریانوردی نیروی دریایی ظرفیت مناسبی برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با بیان دوران دفاع مقدس به هشت سال جنگ ختم نمی‌شود، بیان کرد: ایران با دستان خالی در دوران جنگ پیروز شد و امروز ایران در عرصه نظامی هیچ نیازی به خارج از کشور ندارد.

سردار کارگر با اشاره به اینکه دفاع مقدس بزرگی کشور را به جهانیان نشان داد، افزود: سال گذشته پنج میلیون نفر از مناطقع عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید که اغلب آنها جوان بودند.

وی با اشاره به عشق و علاقه بالای مردم ایران نسبت به ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که برای بازدید به مناطق عملیاتی می‌روند با خدروهای شخصی سفر می‌کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه ایران فقط خدمات مستشاری به برخی از کشورها ارائه می دهد، ادامه داد: اعزام نیروی نظامی ازایران به دیگرکشورها دروغی بزرگ است.

لازم به ذکر است که دراین آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های احمد موحد، غلامرضا خسروی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر معرفی شد.

کد خبر 2974782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha