۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۹:۴۳

رئیس هیئت رزم آوران استان همدان:

رزم‌آوران از نبود سالن ورزشی اختصاصی در همدان رنج می‌برند

رزم‌آوران از نبود سالن ورزشی اختصاصی در همدان رنج می‌برند

همدان- رئیس هیئت رزم آوران استان همدان بابیان اینکه رشته رزم آوران در همدان سالن ورزشی اختصاصی ندارد، گفت: ورزشکاران و مربیان این رشته از نبود سالن ورزشی اختصاصی در همدان رنج می‌برند.

کریم بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نبود سالن ورزشی اختصاصی این رشته در همدان، اظهار داشت: نبود سالن ورزشی اختصاصی رزم آوران در همدان باعث کاهش رتبه این رشته ورزشی در کشور شده است.

وی افزود: وجود سالن به ارتقا ورزشکاران و مربیان کمک می‌کند و تمرینات منظم و مستمر پیگیری خواهد شد و مسابقات و اردوهای مختلفی در این سالن برگزار می شود.

رئیس هیئت رزم آوران استان همدان در پاسخ به خبرنگار مهر درباره محل فعلی تمرینات این رشته ورزشی، گفت: در حال حاضر سالن‌های دولتی و خصوصی استان را اجاره کرده‌ایم در صورتی که اگر سالن در اختیار داشتیم می‌توانستیم برای هیئت درآمدزایی نیز داشته باشیم.

بختیاری با بیان اینکه سالن هیئت کاراته سعیدیه و سالن ورزشی هیئت رزمی فردوسی ۲ سالن دولتی است که اجاره کرده‌ایم، گفت: سالن‌های باشگاه کارگران، سازمان دانش‌آموزی، کانون بسیج شهرک بهشتی، فدک کوی خضر و سالن ورزشی شهر جورقان از دیگر سالن‌های اجاره‌ای ما هستند.

وی بابیان اینکه در یک ماه گذشته در این خصوص دو جلسه با مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شده است، بیان کرد: رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و علی ضمیری معاون وی قول‌هایی درزمینهٔ تأمین سالن در سال آینده به ما داده‌اند.

رئیس هیئت رزم آوران استان همدان عنوان کرد: براساس تصمیماتی در این جلسه، در سال ۹۵ در زمان واگذاری سالن‌های ورزشی استان همدان به هیئت‌های ورزشی سانس های چند سالن به هیئت رزم آوران استان همدان داده شود.

کد خبر 2999069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha