۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۱۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

لغو مجوز یالثارات بی ارتباط با توهین به مولاوردی نیست

لغو مجوز یالثارات بی ارتباط با توهین به مولاوردی نیست

دبیر شورای اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده گفت: مولاوردی از نشریه یالثارات شکایت حقوقی کرده و توقیف این نشریه بی ارتباط با مطالب منتشر شده علیه وی نیست.

زهرا بهرام نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مطالب منتشر شده در هفته نامه یالثارات در خصوص معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: براساس قانون هرگونه توهین و افترا به مقامات و مسئولان دولتی جرم است.

وی افزود: مسئولان وزارت ارشاد و هیات نظارت بر مطبوعات به طور مستمر محتوای مطبوعات را کنترل می کنند و اگر با موارد نقض قانون برخورد کنند، به طور حتم اقدام می کنند که در مورد نشریه مذکور نیز بی شک مطالب منتشر شده مورد بررسی قرار گرفته است.

دبیر شورای اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه شکایت حقوقی شهیندخت مولاوردی از یالثارات به قوت خود باقی است، ادامه داد: این شکایت به طور مجزا از سوی معاون حقوقی رئیس جمهور در حال پیگیری است.

به گزارش مهر هفته نامه یالثارات صبح امروز به دلیل آنچه سخنگوی وزارت ارشاد اسلامی توهین و افترا به مقامات دولتی خواند، لغو مجوز شد.

رو گذشته نیز الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار مهر از پیگیری موضوع هفته نامه ثالثارات در دولت خبر داد و گفت: شهیندخت مولاوردی نامه ای برای من نوشتند و تمامی مدارک را ارائه کردند و ما در حال بررسی هستیم که بعد از نتیجه شکایت کنیم.

محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه روز گذشته در خصوص اینکه معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از مطلب منتشر شده در نشریات یالثارات شکایتی کرده باشد، اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: هرگونه توهین به افراد جرم است. هیچ کس به هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق توهین ندارد. آزادی بیان مستلزم توهین نیست، اگر توهینی شود و در قانون موارد آن پیش بینی شده است مدعی العموم می تواند پیگیری کند.

کد خبر 3016823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha