۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۰۴

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

همه قاتلان استان بوشهر دستگیر شدند/تشریح وضعیت جرایم در شهرستانها

همه قاتلان استان بوشهر دستگیر شدند/تشریح وضعیت جرایم در شهرستانها

بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در سال جاری همه قاتلان استان بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس‌زاده عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاهش جرایم و افزایش کشفیات را به صورت جدی در دستور کار داریم و شاهد عملکرد بسیار خوبی در این زمینه در سطح استان هستیم.

وی با اشاره به کاهش ۲۸ درصدی وقوع جرایم سطح استان بوشهر طی سال جاری، خاطرنشان کرد: در جرایم خشن ۱۰۷ درصد کشفیات داشتیم که ۹۶ درصد مربوط به امسال و مابقی مربوط به سنوات قبل بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه جرایم خشن شامل مواردی همچون شرارت، سرقت به عنف و . . . می‌شود، اضافه کرد: تعداد قتل‌ها در استان بوشهر در سال جاری کم بوده و همه قاتلان نیز دستگیر شده‌اند.

کاهش ۴۲ درصدی جرایم خشن در گناوه

وی با اشاره به کاهش ۴۲ درصدی جرایم خشن در شهرستان گناوه، افزود: جرایم خش در دشتستان ۳۴ درصد، در کنگان ۳۳ درصد و در شهرستان بوشهر ۱۴ درصد کاهش یافته است.

سردار عباس‌زاده به کاهش ۶۱ درصدی سرقت‌های مسلحانه استان بوشهر در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در همین مدت شاهد کاهش ۳۴ درصدی سرقت به عنف در استان نیز هستیم.

وی با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی سرقت در استان بوشهر، بیان کرد: در زمینه جرایم تیراندازی نیز شاهد کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم در استان طی سال جاری هستیم.

انهدام ۱۱۹ باند مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان کشفیات قتل در استان بوشهر ۱۴۲ درصد، کشفیات سرقت به عنف ۱۱۹ درصد و تیراندازی ۹۱ درصد بوده است.

وی در ادامه به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در شهرستان بوشهر طی سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: طی مدت یاد شده میزان سرقت‌ها در دشتستان ۱۳ درصد و گناوه ۱۵ درصد کاهش کاهش یافته است.

عباس‌زاده همچنین از کشف بیش از دو هزار و ۳۱۵ کیلوگرم مواد مخدر طی سال جاری خبر داد و افزود: طی مدت یاد شده ۱۱۳ باند قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر منهدم شده است.

کد خبر 3028157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha