۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۰۶

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع):

ملت ایران به کسانی رای می‌دهند که در مقابل استکبار ایستادگی کنند

ملت ایران به کسانی رای می‌دهند که در مقابل استکبار ایستادگی کنند

شیراز – فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مردم مومن ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی به کسانی رای خواهند داد که در مقابل آمریکا، استکبار جهانی و وابستگان آن ها ایستادگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار دکتر غلامحسین غیب پرور، درهمایش بصیرت خانواده های پاسداران سپاه فجر فارس تاکید کرد: برای انتخاب نماینده در انقلاب اسلامی باید به شاخصه های مهمی نظیر پایبندی و التزام عملی به اصل ولایت فقیه ،   نحوه موضع گیری در مقابل فتنه، ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و آمریکا  و  نفوذ ناپذیری در مقابل دشمن  توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان انقلاب اسلامی برای تاثیرگذاری بر روند انتخابات بر مبنای راهبرد نفوذ، گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی به طرفداران فتنه و ساکتین در مقابل فتنه  رای نخواهند داد حتی اگر کاندیدای خُبرگان رهبری باشند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به روحیه استکبار ستیزی ملت ایران افزود:  مردم مومن ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی به کسانی رای خواهند داد که در مقابل آمریکا، استکبار جهانی و وابستگان آن ها ایستادگی داشته باشند.

کد خبر 3561330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha