۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

نیمی از صنعت مازندران تعطیل شده است

نیمی از صنعت مازندران تعطیل شده است

ساری - رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: متأسفانه حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد صنعت استان تعطیل‌شده است و باید برای رونق آن تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله مهاجر صبح شنبه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی با اشاره به طرح‌های نیمه‌کاره و ضرورت تعینی تکلیف آن گفت: ۵۰ تا ۶۰ درصد صنعت استان تعطیل‌شده است و باید این بخش توجه اساسی شود.

وی تصریح کرد: بخش صنعت مغفول مانده است و باید برای فعال کردن ظرفیت‌های تعطیل‌شده تلاش کرد.

مهاجر بر لزوم راه‌اندازی پنجره واحد تأکید کرد و گفت: امروزه بسیاری از واحدهای بخش خصوصی تعطیل‌شده است و باید دبیرخانه و پنجره‌ای برای رفع مشکلات تشکیل شود.

حسن قلعه میری مدیرکل بازرسی مازندران نیز بابیان اینکه هر نظام اقتصادی باید نسبت به مقاوم‌سازی خود اقدام کند اظهار داشت: اقتصاد باید در تلاطم و تهدیدها خود را نگه دارد.

مدیرکل بازرسی مازندران بیان داشت: صرفه‌جویی، افزایش کیفیت، درآمد و تولید و ایجاد پنجره واحد را برای تحقق اقتصاد مقاومتی مهم برشمرد و گفت: ایجاد سامانه یا صندوق فروش و شکل‌گیری شخصیت‌های حقوقی امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی ایجاد پنجره واحد و واگذاری طرح ها به بخش های غیردولتی را لازمه تحرک در بخش اقتصادی بیان کرد و گفت: همچنین باید در نحوه مصرف وجوهات وقف و زکات برنامه ریزی صورت گیرد.

کد خبر 3588406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha