۲۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۲۲

حصارهای کارگاهی شمال تهران، تابلوی آسمان آبی، زمین پاک شدند

حصارهای کارگاهی شمال تهران، تابلوی آسمان آبی، زمین پاک شدند

با هدف استفاده بهينه از فضاهاي شهری در جهت ترويج و ارتقاء فرهنگ زيست محيطی، لوگوی آسمان آبی، زمين پاك بر روی حصارهای كارگاهی ساختمان‌ها نوشته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضاپور رییس اداره حريم و كنترل كارگاه هاي ساختماني شهرداري منطقه يك با بيان خبر فوق اظهار داشت: اين اقدام طبق دستورالعمل معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران و تاکید شهردار و معاون شهرسازی و معماری منطقه یک مبني بر رنگ آميزي مجدد حصارهاي كارگاهي ساختمان هاي در حال ساخت به رنگ آبي و سفيد اجرا شد كه در حال حاضر با همكاري نواحي ده گانه در اكثر كارگاه هاي منطقه يك  اجرا شده است .

وي با اشاره به مشاركت سازندگان در اجراي اين طرح گفت : قبلا حصارهاي كارگاهي به رنگ نارنجي و مشكي به صورت عمودي رنگ آميزي شده بودند كه با اجراي اين طرح به دو رنگ آبي و سفيد به صورت افقي تغيير يافتند و لوگوي آسمان آبي و زمين پاك روي آنها نوشته شد .

رضا پور تصريح كرد: شهرداري منطقه يك در اقدامي ويژه لوگوي آسمان آبي، زمين پاك را بر روی حصارهای کارگاهی واقع در معابر و خيابان هاي اصلي به صورت دست نويس و در خيابان هاي فرعي به صورت  برچسب (استيكر) اجرا نمود.

وي در ادامه افزود: اين امر فرصت مناسبي شد تا حصار هاي كارگاهي به فضايي بسيار مناسب براي فرهنگ سازي این طرح زیست محیطی تبديل شوند.

کد خبر 3597237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha