۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴

جنتی در بازدید از نمایشگاه کتاب:

انتخاب شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب اقدامی ماندگار بود

انتخاب شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب اقدامی ماندگار بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید امروز خود از شهر آفتاب، گفت: انتخاب شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکی از اقدامات ماندگار در جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاون امور فرهنگی خود از شهر آفتاب محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

علی جنتی با حضور در شهر آفتاب در جریان روند آماده‌سازی محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار گرفت. وی در این بازدید گفت: انتخاب شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکی از اقدامات ماندگار در جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امیدوارم با پیش رفتن به سمت رونق اقتصادی بتوانیم دیگر نمایشگاه های بین المللی را نیز در شهر آفتاب برگزار کنیم.

بنابر این گزارش، سالن‌های ناشران عمومی، کودک و نوجوان، کمک آموزشی، خط یک مترو، سازه های اطلاع رسانی و ... از جمله بخش های مورد بازدید جنتی بود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ ١٥ تا ٢٥ اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

کد خبر 3612361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha