۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۳۲

دومین فرماندار شهرستان هوراند انتخاب شد

دومین فرماندار شهرستان هوراند انتخاب شد

هوراند- زین العابدین مردانیان با صدور حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی به عنوان فرماندار شهرستان هوراند انتخاب شد، وی دومین فرماندار این شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا استاد رحیمی مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی عصر یک شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید هوراند، بیان کرد: زین العابدین مردانیان با داشتن سوابقی همچون معاون چاراویماق و بخشدار شادیان این شهرستان، بخشدار و کارشناس فرمانداری شهرستان کلیبر و فعالیت در فرمانداری اسکو به عنوان کارشناس دارد که تصمیم بر این شد تا وی را به عنوان فرماندار جدید هوراند انتخاب کنیم.

وی از سفر وزیر کشور به استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی به همراه سه استان دیگر به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و در همین رابطه وزیر کشور جهت اقدام و عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی به این استان سفر خواهد کرد.

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اگر اقتصاد مقاومتی عملی شود قطعاً وابستگی بودجه به پول نفت را کاهش می دهد، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی هنگامی تحقق می یابد که تمامی دستگاه های ذیربط به صورت مستمر با یکدیگر همکاری داشته باشند.

گفتنی است ابراهیم فریادخواه در دوم مردادماه سال ۹۲ و اواخر دولت دهم با اعلام ارتقاء هوراند به شهرستان به عنوان نخستین فرماندار این شهرستان منصوب شد و اکنون با گذشت نزدیک به سه سال سمت خود را به زین العابدین مردانیان تحویل داد.

کد خبر 3677305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha