۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۱۳

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص):

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحکم بخش بنیان‌های دینی و اسلامی است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحکم بخش بنیان‌های دینی و اسلامی است

بجنورد - فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحکیم بخش بنیان‌های دینی و اسلامی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی که صبح امروز برای شرکت در یادواره سرداران و ۳۵۰ شهید شهرستان مانه و سملقان به این شهرستان سفر کرده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری این یادواره که در راستای برگزاری یادواره سه هزار شهید خراسان شمالی انجام می‌شود، گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس که در راه حفظ نظام اسلامی مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی کردند را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: همه ما باید قدردان شهدای عزیز کشور و خانواده‌های معظم آنان باشیم.

سرتیپ اسماعیلی از خراسان شمالی به عنوان یکی از استان‌های تاثیرگذار در دوران هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: روستای دارالشهدای این شهرستان با بیشترین شهید، جانباز و ایثارگر نسبت به جمعیت آن زمان، نمونه و الگوی بازر مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان مخلص این دیار در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در ابتدای ورود به شهرستان مانه و سملقان، با حضور در مزار شهدای این شهر، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام و سپس گلزار شهدا در این شهر توسط حاضرین گلباران شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان مانه و سملقان، جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی وی را همراهی می‌کردند.

یادواره سرداران و۳۵۰ شهید شهرستان مانه و سملقان هم اکنون در مسجد جامع شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان با سخنرانی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در حال برگزاری است.

کد خبر 3713386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha