۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۸:۵۰

به تفکیک دفترچه های کنکور؛

کلید اولیه سوالات کنکور ۹۵ منتشر شد/ امکان اعتراض تا پایان تیرماه

کلید اولیه سوالات کنکور ۹۵ منتشر شد/ امکان اعتراض تا پایان تیرماه

کلید اولیه سوالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ منتشر شد و داوطلبان می توانند تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به سیستم پاسخگویی اینترنتی فرم «اعتراض به کلید سوالات آزمون» را تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلید آزمون سراسری به تفکیک دفترچه های کنکور در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. 

داوطلبان کنکور سراسری ۹۵ تنها از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی و تکمیل فرم مربوط می توانند اعتراض خود را عنوان کنند و به موارد ارسالی از طرق دیگر و پس از تاریخ اعلام شده، به هیچ عنوان رسیدگی نخواهد شد.

دفترچه سوالات کنکور سراسری در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبانهای خارجی به همراه دفترچه سوالات فرهنگ و معارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیر انگلیسی، اصول و عقاید فقه، بهیاری و زبان آلمانی و فرانسه در دسترس قرار گرفته است.

کد خبر 3716489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زهرا مریدی ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
      0 0
      کنکور هنر یک بی عدالتی محض است.چرا ما باید دروسی که در هنرستان نداشتیم به علاوه ی کلی منابع ازاد دیگه رو بخونیم؟؟ سوالات دروس تخصصی امسال از پارسال بی نهایت مشکل تر بود و کلید سوالات هم فکر شده نیست.تو سایت قلم چی دیدم همه ی استاد ها و رتبه های برتر گزینه هایی رو درست اعلام کرده بودند که کلید سنجش کلا تفاوت داشت با اونها.میخواستم بگم چیزی رو که استادها و رتبه های برتر نتونن پاسخ بدن توقعی از بقیه نمیشه داشت...