۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۰

در گفتگو با مهر تشریح شد؛

جزئیات اولین نمایشگاه «صنایع فرهنگی ایرانیان»/ از بازی تا تبلیغات

جزئیات اولین نمایشگاه «صنایع فرهنگی ایرانیان»/ از بازی تا تبلیغات

دبیر نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان ضمن تشریح اهداف برگزاری این رویداد به اولویت‌ها و زمان‌بندی برگزاری این رویداد پرداخت.

حسین شکروی، دبیر نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) و در فضایی بالغ بر ۳۲۰۰ متر مربع برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این نمایشگاه تا ۳۰ شهریورماه فرصت دارند که ثبت نام کنند.

به گفته دبیر نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیجیتال در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. علاوه‌بر این صنایع دستی، بازی‌های رایانه‌ای و هر چه مرتبط با فرهنگ است و به انتقال فرهنگی کمک می‌کند چون صنعت تبلیغات و گردشگری در برابر دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

شکروی با اشاره به این‌که برگزارکننده این نمایشگاه، یک شرکت خصوصی است گفت: این شرکت، تنها اجرای نمایشگاه را برعهده دارد و متولیان امر در هر زمینه، محصولات را در اختیار ما می‌گذارند. برای مثال ما با معاونت صنایع دستی کشور، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت سینمایی، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و معاونت علمی- فن آوری ریاست جمهوری در ارتباط بوده‌ایم و قرار است دبیرخانه‌ای تشکیل دهیم که نمایندگان هر بخش حضور داشته باشند و محتوای نمایشگاه را تامین کنند.

او به  اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان اشاره و بیان کرد: توجه بیشتر به نقش صنایع فرهنگی در رشد اقتصادی، تقویت تولید ملی و اشتغالزایی، مقابله با تهاجم فرهنگی با تولید آثار فرهنگی فاخر و تقویت غرور و عزت ملی، نمایش آخرین محصولات، فن‌آوری و فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه صنایع فرهنگی، حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در چرخه صنایع فرهنگی و همچنین حمایت از حضور بخش خصوصی در توسعه صنایع فرهنگی از جمله مهم‌ترین اهداف ماست.

نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان، آبان ماه جاری در بوستان گفتگو برگزار می شود و متقاضیان تا ۳۰ شهریور فرصت دارند در این نمایشگاه ثت نام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ciex.ir مراجعه کنند.

کد خبر 3751586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha