۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۵۰

ناظر گمرکات خوزستان:

فعالیتهای تجاری و مسافری مرزهای خوزستان در اولین فرصت آغاز می شود

فعالیتهای تجاری و مسافری مرزهای خوزستان در اولین فرصت آغاز می شود

چذابه - ناظر گمرکات خوزستان در ارتباط با تعطیلی فعالیت های تجاری در مرزهای چذابه و شلمچه گفت: در اولین فرصت عملیات عادی سازی فعالیتهای تجاری و مسافری مرزها را شروع می کنیم.

محمدرضا جعفری در جریان بازدید از مرز چذابه در گفت وگو با خبرنگار مهر مستقر در این مرز در ارتباط با خدمات رسانی در ایام اربعین اظهار کرد: در این ایام کنار سایر سازمان ها فعالیت خود را افزایش داده و شیفت کاری آنها را از دو شیفت به سه شیفت ارتقا دادیم.

وی افزود: نیروهایی که حدود ۳۵ نفر در هر مرز بودند را دو برابر کردیم. همچنین تجهیزات و دستگاه های کنترلی مثل راکت های فلزی و ایکس. ری را نیز افزایش دادیم.

ناظر گمرکات خوزستان تصریح کرد: در هر مرز سه دستگاه ایکس. ری با تیم کامل مستقر و خدمات لازم را به زائران ارائه می دهیم.

جعفری در ارتباط با تعطیلی فعالیت های تجاری در مرزهای چذابه و شلمچه گفت: در اولین فرصت عملیات عادی سازی فعالیت های تجاری و مسافری مرزها را شروع می کنیم.

وی با اشاره به اینکه احتمالا از چهارشنبه یا پنجشنبه این هفته دوباره فعالیت های تجاری در مرزها شروع می شود، بیان کرد: از ۲۷ آبان ماه جاری عملا دیگر فعالیت تجاری در مرزها نداشتیم.

ناظر گمرکات خوزستان در پایان عنوان کرد: در این ایام تعطیل، فعالیت تجاری مرزها با مراجعه کنندگانی داشتیم و در صورت امکان خدمات رسانی لازم را ارائه می دادیم.

کد خبر 3829500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha