۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۳

رضا مهاجری:

به بازیکنانم تذکر داده اما غافلگیر شدیم/ پرسپولیس بردن را بلد بود

به بازیکنانم تذکر داده اما غافلگیر شدیم/ پرسپولیس بردن را بلد بود

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با وجود اینکه به بازیکنانم تذکر داده بودم اما روی دو ضربه ارسالی مقابل پرسپولیس غافلگیر شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری بعد از شکست تیم فوتبال پدیده مشهد مقابل پرسپولیس در نشست خبری، گفت: در روزی که تساوی حداقل حق‌ پدیده بود و یک امتیاز هم می‌توانست ما را در جدول جابه‌جا کند، شکست خوردیم. روی دو ضربه غافلگیر کننده گل خوردیم. گل دوم را زمانی دریافت کردیم که فرصت جبران نبود. 

وی درباره عملکرد داور گفت: به تیم داوری خسته نباشید می گویم. شاید داور اشتباهات تاثیرگذاری داشته است. نمی توانم  در اینباره چیزی بگویم.سرمربی تیم پدیده خاطرنشان کرد: ما در جلسه فنی قبل از بازی به بازیکنان تذکر داده بودیم که مراقب ضربات ارسالی پرسپولیس باشند ولی از همین طریق گل خوردیم.

سرمربی تیم پدیده در مورد از دست دادن فرصتهای گلزنی توسط مهاجمان تیمش، تصریح کرد: تعویض هایی که انجام دادیم در خط حمله بود. باور داشتیم پرسپولیس را می بریم. با این باور بازی را ادامه دادیم. امروز پرسپولیس یک مقدار خوش شانس بود و ما بدشانس. همه اینها دست به دست هم داد تا در روزی که با یک امتیاز قانع می شدیم، سه امتیاز را از دست بدهیم.

مهاجری با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش، خاطرنشان کرد: ما باید بیشتر کار کنیم. فرق پرسپولیس با ما همین است. در روزهایی که خوب هستیم نمی توانیم ببریم ولی پرسپولیس در روزی که چندان موقعیت نداشت بلد بود پیروز شود. این فرق بازیکنان باتجربه با سابقه ملی و بین المللی با بازیکنان ما است. بازیکنان ما تازه دارند راه می افتند.

وی در خصوص تعریف برانکو ایوانکوویچ از تیم پدیده گفت: برانکو لطف دارد. همانطور که گفتم امروز دو بار غافلگیر شدیم. پرسپولیس بازی را به پدیده دیکته نکرد. این ما بودیم که بازی را به پرسپولیس دیکته کردیم.

کد خبر 3846313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha