۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۵۹

لاوروف:

ارتباطی میان انفجار «سن پترزبورگ» با کمک به سوریه وجود ندارد

ارتباطی میان انفجار «سن پترزبورگ» با کمک به سوریه وجود ندارد

وزیر خارجه روسیه هرگونه احتمال ارتباط میان انفجار روز گذشته در «سن پترزبورگ» با حضور روسیه در سوریه برای مبارزه با تروریسم را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد که هیچ ارتباطی میان حادثه روز گذشته در مترو «سن پترزبورگ» و کمک های نظامی مسکو به دمشق در مبارزه با تروریسم وجود ندارد.

وزیر خارجه روسیه در این باره تصریح کرد: گمانه زنی های برخی رسانه ها درباه اینکه اقدام تروریستی اخیر در انتقام سیاست ما در سوریه (در راستای مبارزه با تروریسم) است؛ بسیار بدبینانه به نظر می رسد.

وی با یادآوری هشدار سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در دوران «باراک اوباما» رئیس  جمهور پیشین در پائیز سال گذشته میلادی درباره منتهی شدن درگیری ها در سوریه به حملات تروریستی در روسیه ادامه داد: ناراحت کننده است که چنین مسائلی صرفاً یک خبرسازی رسانه های نیست؛ بلکه افکار مشابهی در جامعه جهانی است که توسط برخی شخصیت ها در دولت اوباما نیز بیان می شد.

«سرگئی لاوروف» در ادامه افزود: به عقیده من این امر برای سیاستمداران مطلوب نیست. امیدوارم چنین استانداردهای دوگانه ای در آینده وجود نداشته و سیاستمداران به مسئولیت های خود در این راستا عمل کنند.

کد خبر 3944432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha