۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۰۰

تکواندو نوجوانان آسیا؛

قرعه کشی مسابقات انجام شد/۵ تکواندوکار ایران فردابه میدان می روند

قرعه کشی مسابقات انجام شد/۵ تکواندوکار ایران فردابه میدان می روند

نهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا فردا چهارشنبه در قزاقستان آغزا می شود و پنج تکواندوکار دختر و پسر کشورمان به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور ۲۴۶ تکواندوکار از ۲۰ کشور از صبح فردا به میزبانی قزاقستان در «آتی راو» آغاز می شود.مراسم قرعه کشی این رقابتها عصر امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه برگزار شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند

در روز نخست، مسابقات اوزان ۴۲-، ۴۴- و ۶۳- کیلوگرم دختران، ۴۵- و ۴۸- کیلوگرم پسران برگزار خواهد شد که در مجموع ۵۵ تکواندو به روی «شی هاپ چانگ» می روند. تکواندوکاران کشورهای ایران، عراق، اندونزی، عربستان، فیلیپین، قرقیزستان، ویتنام، چین تایپه، قطر، کره جنوبی،چین، ازبکستان، فلسطین، اردن، ازبکستان، هند، تاجیکستان،قزاقستان، تایلند و افغانستان در این مسابقات حضور دارند.

در وزن ۴۲- کیلوگرم دختران که هشت تکواندوکار حضور دارند مبینا نژاد دور نخست به مصاف «کومساوات» از تایلند می رود. وی در صورت پیروزی در این دیدار به نیمه نهایی راه پیدا کرده و در این مرحله به مصاف برنده مبارزه تکواندوکاران چین تایپه و فیلی پین می رود. 

مهلا مومن نژاد در وزن ۴۵- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف «آن بوری» از کره جنوبی خواهد رفت. در این وزن هم ۹ تکواندوکار حضور دارند که نماینده کشورمان در صورت برتری مقابل نماینده کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی با یکی از تکواندوکاران چین تایپه، ازبکستان یا لبنان خواهد رفت. 

در وزن ۶۳- کیلوگرم زهرا شجاعی راد در میان ۸ تکواندوکار این وزن، دور نخست باید با «سادیکوا» از ازبکستان مبارزه کند. این نماینده کشورمان در صورت کسب پیروزی باید برای رسیدن به دیدار نهایی با برنده مبارزه هند و قزاقستان پیکار کند. 

در بخش پسران و در وزن ۴۵- کیلوگرم که ۱۵ تکواندوکار وزنکشی کرده اند، امیرولی پور در اولین دیدار «یانی جیووانی» از لبنان را پیش رو دارد و سپس در مرحله یک چهارم نهایی به دیدار برنده ویتنام و کره جنوبی خواهد رفت. این تکواندوکار کشورمان در صورت صعود به نیمه نهایی باید با یکی از تکواندوکاران افغانستان، تایلند یا قزاقستان پیکار کند. 

حمید رضا صدری در وزن ۴۸- کیلوگرم گام نخست به مصاف «میرزابک بوتایف» از تاجیکستان می رود و در ادامه برنده مبارزه لبنان و فیلیپین را پیش رو خواهد داشت. در قسمت پائین جدول نیز قزاقستان، امارات، عربستان و افغانستان حضور دارند. 

سایر تکواندوکاران ایران طی روزهای آینده به دیدار رقبای خود می روند. 

کد خبر 3956720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha