۳۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۵۰

علیرضا منصوریان:

بازی سختی در تبریز داریم/ نگران بازیکنان جوان استقلال هستم

بازی سختی در تبریز داریم/ نگران بازیکنان جوان استقلال هستم

تبریز - سرمربی استقلال گفت: بازی سختی برابر تراکتورسازی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی و استقلال گفت: حادثه سیل و جان باختگان تعدادی از مردم آذربایجان را تسلیت می گویم.

وی با بیان اینکه مردم آذربایجان استقلال را در غم خود شریک بدانند، ادامه داد: نمی ‌دانم چرا همیشه در شرایط حساس قرعه ما به تبریز می‌ خورد و به تبریز سفر می کنیم.

منصوریان با بیان اینکه البته از آمدن به تبریز خوشحال می شوم، افزود: همسرم آذری است و من آذری ها را دوست دارم. امیدوارم فردا بازی خوبی را از سوی دو تیم مشاهده کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص پیش بینی خود از نتیجه بازی گفت: بازی سختی است ولی اگر خدا لایق دانست سربلند زمین را ترک می کنیم و نتیجه خوبی در تبریز می گیریم.

منصوریان با بیان اینکه دو تیم تراکتورسازی و استقلال از تیم های خوب کشورمان هستند که امیدوارم فردا نیز خوب و زیبا بازی کنند، ادامه داد: ما شروع خوبی در لیگ نداشتیم و سینوسی در جدول حرکت می کردیم ولی بعدا موقعیت مان خوب شد.

وی سپس ادامه داد: در ابتدای فصل بازیکنان زیادی تغییر کرده بودند و دنبال این بودیم که شرایط را منطبق با آنچه مدنظر داشتیم، کنیم.

سرمربی تیم استقلال با تاکید بر اینکه بعد از خدا موفقیت ‌های استقلال را مدیون هواداران هستیم، افزود: هواداران خیلی صبر کردند و ما در برهه ای از تراکتور ۱۰ امتیاز کمتر داشتیم ولی الان بالاتر از آنها هستیم.

وی با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتورسازی با حوصله و صبر بازی خواهد کرد، ادامه داد: بازی ما با تراکتورسازی یک بازی شش امتیازی است. تراکتورسازی در این سال ‌ها به قطب سوم فوتبال کشورمان تبدیل شده و از حمایت هوادارانش بهره می برد.

منصوریان با اشاره به اینکه تراکتور در سال ‌های گذشته جزو مدعیان قهرمانی بوده است، ابراز داشت: امسال تراکتوری ها در فینال جام حذفی حضور دارند.

سرمربی استقلال در خصوص جو ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز گفت: چنین جوی را ندیده بودم که یک شهر دنبال قهرمانی تیم ‌شان باشند، ن با تیم نفت تهران تجربه حضور در اینجا را داشته ‌ام و فردا برای همین کار ما سخت است.

وی با بیان اینکه امیدوارم هواداران از بازی فردا لذت ببرند، گفت: هر تیمی تلاش کند و شایسته باشد باید پیروز شود.

منصوریان گفت: نگران بازیکنان جوان تیمم هستم که این چنین جوی را ندیده اند.

وی سپس با تاکید بر اینکه لیگ برتر از لحاظ سخت ‌افزاری رو به رشد بوده است، گفت: ولی خیلی هم قوی نیستیم و کیفیت لیگ نسبت به دو سال اخیر تفاوت چندانی نداشته است.

منصوریان با اشاره به اینکه یک روال عادی را لیگ برتر طی کرده است، گفت: بنده رقابت های لیگ در فصل 94-93 را که چند تیم تا هفته آخر برای صدرنشینی می جنگیدند را خیلی جذاب تر از الان می دانستم.

سرمربی استقلال گفت: هنوز از لحاظ سخت افزاری کار داریم و باید امکانات باشگاه ها افزایش یابد. باید ورزشگاه ها استانداردتر شوند.

کد خبر 3957613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha