۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۴۲

در گفت وگو با مهر عنوان شد:

پرواز بندرعباس -مسقط راه اندازی می شود/ پیگیری برای دریافت مجوز

پرواز بندرعباس -مسقط راه اندازی می شود/ پیگیری برای دریافت مجوز

بندرعباس - مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان از پیگیری برای راه اندازی خط پروازی مسقط - بندرعباس و برعکس جهت سهولت تردد بین دو کشور ایران و عمان خبر داد.

محسن ضیایی در گفت وگو با خبرنگار مهر در تشریح طرح راه اندازی خط پروازی مسقط - بندرعباس و بلعکس بیان داشت: در سفر اخیر به کشور عمان درخواست های زیادی از سوی عمانی ها برای راه اندازی خط پروازی مستقیم بین بندرعباس و مسقط وجود داشت و یکی از شرکتهای خدمات مسافری در عمان جهت راه اندازی این خط پروازی اعلام آمادگی کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر عمانی ها بیشترین درخواست برای دریافت خدمات پزشکی در ایران دارند و بیشتر به شهر شیراز سفر می کنند. در حالی که پزشکان مجرب و خوبی در حوزه چشم پزشکی، زیبایی ها و سایر حوزه ها در استان هرمزگان وجود دارد. نکته جالب هم درخواست عمانی ها برای حضور در بندرعباس بود.

ضیایی اظهارداشت: در حال حاضر چند پزشک متخصص و خوب استان هرمزگان به طور فصلی در مسقط جهت ارائه خدمات درمانی حاضر می شوند. از این رو بندرعباس می تواند مقصد ارزان تری نسبت به شیراز و یا سایر شهرهای کشور برای عمانی ها باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان تصریح کرد: پیگیری ها با توجه به درخواست سرمایه گذار بخش خصوصی که وی هم ایرانی ساکن در عمان است، ادامه دارد و امیدواریم طی سال جاری شاهد راه اندازی خط پروازی مستقیم بین مسقط و بندرعباس باشیم.

وی ابرازداشت: مقدمات کار صورت گرفته و سرمایه گذار آمادگی خود برای چارتر یک هواپیما در این مسیر را اعلام کرده است و با گرفتن مجوزهای قانونی انشاالله شاهد افزایش توریستهای درمانی هم در استان هرمزگان به خصوص شهر بندرعباس باشیم.

کد خبر 4007566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha