۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷

تکواندو قهرمانی جهان- کره جنوبی؛

یعقوبی به یک چهارم نهایی راه یافت

یعقوبی به یک چهارم نهایی راه یافت

تکواندوکار وزن چهارم تیم مردان کشورمان با کسب سومین پیروزی خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مبارزات سومین روز از بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم در سومین مبارزه خود به مصاف «جاویر پرز» از اسپانیا رفت و با کسب پیروزی در راند چهارم و با امتیاز سلایی، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.این دیدار در وقت سوم با تساوی 21 بر21 پایان یافته بود.

وی صبح امروز بعد از یک دور استراحت، «عبدالعزیز» از سودان را ۲۵ بر ۵ شکست داد و سپس «سرگئی واردازاریان» از ارمنستان را ۲۷ بر ۴ از پیش رو برداشت. یعقوبی برای صعود به نیمه نهایی و قطعی کردن مدال برنز خود در یک جدال سخت به مصاف  « دای هون لی» از کره جنوبی پیکار خواهد کرد. این کره ای رنکنیگ یک دنیا را در اختیار دارد در وزن سوم دو طلای جهان، در وزن چهارم دو طلای بازیهای آسیایی  ۴ طلا، یک نقره و یک برنز هم از مسابقات جایزه بزرگ طی سه سال گذشته کسب کرده است.

در رقابتهای امروز ملیکا میرحسینی در وزن ٦٧- کیلوگرم بعد از برتری مقابل «شریا سینگ» از هند با نتیجه ۲۷ بر ۶، در پیکار با «تاتار نور» از ترکیه  ۴ بر ۲ نتیجه را به واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

تاکنون ۵  تکواندوکار از کشورمان در این دوره از مسابقات به دیدار رقبای خود رفته اند که یعقوبی در جدول مسابقات به کار خود ادامه می دهد، آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته است.ناهید کیانی و ملکیا میرحسینی هم از دور رقابتها حذف شده است.

این دوره از مسابقات تا روز جمعه نهم تیرماه در کره جنوبی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4015107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha