۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰

کاراته قهرمانی آسیا- قزاقستان؛

مسکینی به نشان برنز دست یافت/صعود کاتارو به دیدار نهایی

مسکینی به نشان برنز دست یافت/صعود کاتارو به دیدار نهایی

روز دوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی آسیا با صعود کاتاروهای جوان کشورمان به دیدار نهایی بخش تیمی این رقابتها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که در شهر آستانه قزاقستان جریان دارد، امروز جمعه ۲۳ تیرماه، کاراته کاها در دو بخش کومیته رده سنی زیر ۲۱ سال و کاتای تیمی جوانان به روی تاتامی می روند. در کاتای تیمی هر دو تیم دختران و پسران کشورمان راهی دیدار نهایی شدند.

دختران کاتاروی جوان کشورمان با ترکیب آرزو لونجی، محدثه نائیجی و ستاره خاکپور بعد از یک دور استراحت قزاقستان را با ۵ پرچم شکست داد و به فینال رسید و برای کسب مدال طلا به مصاف مالزی می رود.

تیم کاتای پسران کشورمان نیز با ترکیب پویا حبیبی، مهدی رضایی محمدمهدی شجاعی هند و قرقیزستان را با نتایج مشابه ۵بر صفر  شکست داد و راهی بازی نهایی شد تا برای کسب مدال طلا به مصاف مالزی برود.

در کاتای انفرادی رده سنی زیر ۲۱ سال فاطمه صادقی با پیروزی مقابل نماینده هند با نتیجه ۵ بر صفر و تایلند ۴ بر یک راهی فینال شد. او در فینال با کاتارویی از مالزی دیدار می کند. همچنین امیریزدان با برتری مقابل کاتاورهایی از قرقیزستان، امارات و عربستان، راهی فینال شد.وی برای کسب مدال طلا نماینده ژاپن را پیش رو دارد.

در بخش کومیته رده سنی زیر ۲۱ سال و در گروه دختران آویشن باقری در وزن ۵۵-کیلوگرم پیروزی ۲ بر صفر مقابل قرقیزستان و ۵ بر یک مقابل ژاپن به فینال راه یافت. وی در فینال باید به مصاف قزاقستان برود.سارا بهمن یار هم در وزن ۵۰-کیلوگرم با برتری مقابل چین یک بر صفر، چین تایپه ۶ بر ۲ و هند ۶ بر صفر به دیدار نهایی صعود کرد. 

در بخش پسران امید مسکینی در وزن ۵۵-کیلوگرم حریفانی از قزاقستان و چین را شکست داد و مقابل اردن نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند.وی در گروه شانس مجدد نماینده تایلند را ۹ بر۲ شکست داد و برنز گرفت.

در وزن ۶۰-کیلوگرم امید، مهدی رحیمی نژاد با پیروزی ۸ بر صفر مقابل هنگ کنگ، امارات و ویتنام به دیدار نهایی صعود کرد.

این رقابتها در سالن «دولت» شهر آستانه پیگیری می شود.

کد خبر 4030304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha