۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۵۱

یحیی گل محمدی:

بازی سختی برابر پدیده داریم/ به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم

بازی سختی برابر پدیده داریم/ به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم

تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی برابر پدیده داریم و این تیم نشان داده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌ محمدی ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی با پدیده مشهد ادامه داد: به دنبال کسب سه امتیاز کامل بازی هستیم و این امر با حضور و حمایت هواداران محقق می شود.

وی سپس با تاکید بر اینکه پدیده مشهد کیفیت بالای خود را نشان داده است، ادامه داد: این تیم بازیکنان خوبی دارد و کادر فنی باتجربه ای نیز در این تیم حضور دارند و کار ما برای ما سخت است.

گل محمدی با بیان اینکه پدیده حرف‌ های زیادی برای گفتن در این فصل خواهد داشت، ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ‌ایم و به خودباوری خوبی رسیده‌ ایم و تلاش می کنیم فردا پیروز میدان باشیم.

سرمربی تراکتورسازی همچنین با بیان اینکه امیدواریم فردا به چیزی که مدنظرمان است برسیم، گفت: مصدوم شدن بازیکنان ما را خیلی اذیت می کند و فردا هم محمد ابراهیمی و محمد نوری را در اختیار نداریم چراکه مصدوم هستند.

وی با بیان اینکه انگیزه زیادی برای دیدار فردا برابر پدیده داریم، ابراز داشت: امیدوارم هواداران نیز به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین با تاکید بر اینکه بر تعداد هواداران ما بازی به بازی افزوده می شود، گفت: باید قدردان این نعمت باشیم و بتوانیم شادی بیشتری برای این هواداران به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه باید اراده خودمان را برای پیروز شدن نشان دهیم، ادامه داد: ما تلاش می کنیم تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کنیم و بجنگیم و من برای همین موضوع افتخار می کنم.

وی با بیان اینکه هنوز به شرایط ایده ‌آل و مطلوبی که مدنظرمان است نرسیده ‌ایم، گفت: بازیکنان جوان‌ ما رفته ‌رفته باتجربه‌ تر می ‌شوند و این خیلی خبر خوبی برای ما است و این بازیکنان می توانند تراکتور را تضمین کنند.

گل محمدی با اشاره به اینکه باید مقابل تیم ‌های سرسخت خوب و جدی بازی کنیم، افزود: باید خیلی تلاش کنیم و در تمام بازی ها به فکر پیروزی و سه امتیاز باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با تمام توان بازی کنیم تا بتوانیم موفق شویم، ادامه داد: شرایط بازی فردا با جام حذفی متفاوت است، چون بازیکنان پدیده هم برای جبران نتیجه حذفی به مصاف ما می‌ آیند.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه باید از نظم تیمی پدیده عبور کنیم، ادامه داد: باید بازیکنان تیم حریف را کنترل کنیم و به برنامه هایی که داریم برسیم و پیروز شویم.

کد خبر 4093831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha