۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۱

امام جمعه اسدآباد:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مورد توجه مسئولان باشد

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مورد توجه مسئولان باشد

اسدآباد - امام جمعه اسدآباد بابیان اینکه محرم کانون شور و شعور در مقابل ظلم و ستم است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مورد توجه مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد ظهر یکشنبه در مردم اسداباد گفت: محرم و صفر به صورت عام و تاسوعا و عاشورا به صورت خاص فرصت‌های فوق العاده ای را ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه این ایام تنها ماه سیه پوشی و گریه کردن نیست، گفت: ماه محرم کانون حرکت آفرینی برای شور و شعور در مقابل ظلم و جور، زشتی ها و ناپاکی ها است.

امام جمعه اسدآباد یکی از دلایل قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت: عزاداری در ماه محرم خوب است اما کسب فضائل اخلاقی از آن مهمتر است و باید مردم در زمینه ترویج فریضه امر به معروف بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خداوند نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یک نعمت به ما ارزانی داشته و یکی از اصول قانون اساسی امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر به صورت یک وظیفه قطعی شود به یقین وضع تغییر می‌کند و بعضی پدیده‌ها و ناهنجاری‌هایی که در جامعه می‌بینیم، از بین می‌رود.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی افزود: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید اجرا و از آن حمایت شود و این موضوع مورد توجه مسئولان باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیاناتی دفاع مقدس را مظهر حماسه دین داری و آرمان خواهی و از خودگذشتگی دانسته اند و فرمودند که نباید از این دورن غافل شد چرا که کارهای بزرگی در این دوران انجام شده است.

کد خبر 4095577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha