۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵

با تجمع مردم اصفهان صورت گرفت؛

فریاد وحدت نصف جهان بر سر اظهارات بی اساس رئیس جمهور امریکا

فریاد وحدت نصف جهان بر سر اظهارات بی اساس رئیس جمهور امریکا

اصفهان - فریاد وحدت نصف جهان بر سر اظهارات بی اساس رئیس جمهور امریکا امروز با شعارهای «مرگ بر امریکا»ی زنان و مردان اصفهانی، در گوش جهان طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز طنین سرود جمهوری اسلامی ایران، امروز در کنار پل های تاریخی زاینده رود و با فریاد یک صدای زنان و مردان اصفهانی، در پاسخ به یاوه گویی های رئیس جمهور امریکا، در فضای شهر پیچیده بود و مشت گره کرده مردم اصفهان در دفاع از آرمان های ایران و انقلاب اسلامی بار دیگر عظمت و وحدت این ملت را به رخ دنیا کشید.

پلاکاردهای وحدت آفرین مردم اصفهان در برابر مخدوش کردن تاریخ ایران کهن و نیز زیاده گویی های امریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چشم هر رهگذری را از میدان انقلاب تا خیابان های مجاور زاینده رود به خود جلب می کرد.

مردم اصفهان با «شعارهای ما ملت بصیریم، ذلت نمی پذیریم»، «نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب» و «مرگ بر آل سعود خائن» به صحنه آمدند تا بار دیگر در تاریخ این شهر، پیام وحدت و ایران دوستی خود را به دنیا مخابره کنند.

حضور زنان و نیز دانشجویان در این تجمع مردمی، مشهود بود و در این بین بیانیه های مراکز اسلامی در دانشگاه های استان اصفهان نیز در حضور مردم قرائت شد و مردم با فریادهای «لبیک یا خامنه ای» و «پاسداران نور چشم مردم ایران»، حمایت خود از مواضع جمهوری اسلامی در برابر زورگویی های امریکا و دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

قرائت قطعنامه و لبیک مردم به آن با فریاد های «الله اکبر»، از جمله بخش های پایانی این تجمع مردمی بود.

کد خبر 4114357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha