۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۶

لیگ ملت‌های والیبال - برزیل

پائز: باید مقابل صربستان باهوش بازی کنیم/ الان زمان مبارزه است

پائز: باید مقابل صربستان باهوش بازی کنیم/ الان زمان مبارزه است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است تیم صربستان باتجربه است بنابراین تیم ملی باید مقابل آن‌ها باهوش بازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، موریس موتا پائز پیش از شروع لیگ ملت‌های والیبال گفت: خیلی عالی است که اینجا حضور داریم. جو فوق‌العاده‌ای حاکم است و همه برای شروع لیگ ملت‌های والیبال هیجان زده هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: صبح امروز (سه شنبه) تمرین خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. همه به سختی تلاش کردند. تعهدی که همه تیم از خودشان نشان می‌دهند را دوست دارم و الان زمان مبارزه است. امیدوارم تیم به خوبی برای لیگ ملت‌ها آماده شده باشد و همه آنچه در توان داشتیم انجام دادیم.

وی گفت: زمان زیادی صرف کردیم و شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم. فدراسیون والیبال هم همه توانش را به کار گرفت و به ما کمک کرد. حالا بایستی با هم کارمان را انجام دهیم، فقط همین مهم است.

پائز در مورد نخستین دیدار تیم ملی ایران در لیگ ملت ها گفت: تیم صربستان تیمی است که استراتژیست و تکنیکی است، بایستی از آن‌ها بهتر باشیم و کمتر اشتباه کنیم. بایستی باهوش بازی کنیم، چرا که آن‌ها خوب هستند. مقابل آن‌ها نه تنها در لیگ ملت‌ها بلکه باید برای صعود به المپیک مبارزه می‌کنیم. صربستان تیم باتجربه‌ای است. با حضور پودرسکانین، اوروش کواچویچ، ایووویچ و بقیه بازیکنان بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های والیبال در گروه مردان از یکم خرداد آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران بامداد پنج‌شنبه سوم خرداد در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف صربستان می‌رود.

کد خبر 6114343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha