۳ خرداد ۱۳۸۷، ۱۷:۱۹

با حضور داودی و علی آبادی ؛

ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی در اردبیل به بهره برداری رسید

ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی در اردبیل به بهره برداری رسید

ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی عصر امروز با حضور پرویز داودی معاون اول رئیس جمهور و محمد علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه افتتاح و تکمیل اماکن ورزشی، عصر امروز همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، ورزشگاه بزرگ 20 هزار نفری علی دایی اردبیل با حضور پرویز داودی معاون اول رئیس جمهور و محمدعلی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی افتتاح شد.

براساس این گزارش، کارساخت این ورزشگاه از سال 1371 توسط وزارت مسکن و شهرسازی آغاز شد و همزمان با روی کارآمدن دولت عدالت محور نهم شتاب دوچندانی گرفت و با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

این ورزشگاه در زمینی به مساحت 42 هکتار احداث شده و مساحت کاسه استادیوم 34 هزار مترمربع است. مساحت پارکینگ ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی 7 هزار مترمربع بوده و دارای پیست تارتان استاندراد، چمن مصنوعی استاندارد، جایگاه سقف ویژه و جایگاه خبرنگاران و 20 هزار صندلی برای تماشاگران است.

ظرفیت ورزشگاه قابلیت افزایش تا سقف 30 هزار تماشاگر را دارد و کلیه امکانات آن نظیر رختکن تیم ها، رختکن داوران، سیستم روشنایی و سیستم صوتی مطابق با آخرین استانداردهای روز جهان احداث شده است.

قرار است تیم ملی فوتبال کشورمان تا دقایقی دیگر در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم سایپا برود تا ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی به طور رسمی افتتاح شود.

کد خبر 688342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha