۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۰۷

هفته بیست و دوم لیگ برتر؛

راه‌آهن در زمین گسترش فولاد گل‌باران شد/ درخشش بایرامی با 4 گل

راه‌آهن در زمین گسترش فولاد گل‌باران شد/ درخشش بایرامی با 4 گل

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نخستین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر درحالی برابر راه‌آهن سورینت به پیروزی پرگل دست یافت و جایگاهش در رده نهم جدول لیگ را تثبیت کرد که مهرداد بایرامی در این بازی چهار گل برای این تیم تبریزی به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار از روز دوم هفته بیست و دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های گسترش فولاد تبریز و راه‌آهن سورینت از ساعت 14:15 دقیقه امروز شنبه برابر هم به میدان رفتند که تیم میزبان موفق شد با 5 گل برابر راه‌آهن به پیروزی دست یابد.

در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد و با قضاوت احمد صالحی برگزار شد، مهرداد بایرامی (10، 30- پنالتی، 63 و 66) و سامان نریمان جهان (45) گل‌های برتری تیم گسترش را به ثمر رساندند.

مهدی تارتار که دومین تجربه هدایت تیم گسترش فولاد را در این فصل لیگ برتر برعهده داشت، دومین برد متوالی خود را به دست آورد و جایگاه این تیم تبریزی را در جایگاه نهم جدول رده‌بندی تثبیت کرد. این یازدهمین باخت راه‌آهن در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بود.

در حال حاضر گسترش فولاد با 26 امتیاز در رده نهم جدول لیگ قرار دارد و راه‌آهن هم با 18 امتیاز قبلی، موقتا در رده چهاردهم ایستاده است.

مهرداد بایرامی با به ثمر رساندن 4 گل در این بازی، تعداد گل‌های زده خود در فصل جاری لیگ را به عدد 10 رساند و در کنار غلامرضا عنایتی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

 

کد خبر 2212269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha