۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۱۷

وزیر صنعت: مسيرهاي دشوار را در سال 91 پيمودیم

وزیر صنعت: مسيرهاي دشوار را در سال 91 پيمودیم

وزير صنعت ، معدن و تجارت ، در پيامي با تبريك پیشاپیش سال جديد به خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت، كارنامه عملكرد اين سه حوزه را در سالي كه گذشت، مويد تلاش مثمرثمر مجموعه‌اي سخت كوش، مسيوليت ‌پذير و كارآمد براي تحقق اهدافي مقدس دانست و عنوان کرد: در این سال با اتكا به توان تخصصي و تعهد مجموعه مديران و كاركنان، در فراز و فرود تحولات منطقه‌اي و بين‌المللي كماكان در مسير آرماني انقلاب اسلامي، مسيرهاي دشوار فراروي را پيمودیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدي غضنفري در اين پيام بر ضرورت تلاش همه جانبه براي اعتلاي هرچه بيشتر جايگاه كشورمان در ميان كشورهاي منطقه و درعرصه‌هاي بين‌المللي تاكيد كرد.

وزير صنعت، معدن و تجارت در اين پيام با بيان اينكه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالي كه مزين و موسوم به «توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني» بود، توانست با اتكا به توان تخصصي و تعهد مجموعه مديران و كاركنان خود در فراز و فرود تحولات منطقه‌اي و بين‌المللي كماكان در مسير آرماني انقلاب اسلامي، مسيرهاي دشوار فراروي را طي كند افزود: شاهد و گواه صادق اين بيان، رشد چشمگير صادرات غيرنفتي عليرغم محدوديت‌ها و موانع بين‌المللي، بهبود قابل توجه شاخص‌هاي كمي و كيفي توليدي در عرصه معادن، ارتقاء رتبه كشور در توليد علم و دانش فني، خودكفايي و بومي سازي و ساخت تجهيزات موردنياز صنعتي و استفاده حداكثري از توانمندي توليدكنندگان داخلي و دامنه وسيعي از توفيقات بي‌بديل ديگر است كه تحريم هاي بدخواهان را به فرصت و غنيمتي براي شكوفايي هرچه بيشتر ايران اسلامي مبدل کرد.

متن كامل پيام نوروزي وزير صنعت ، معدن و تجارت بدين شرح است:

"بهار، زايش دوباره طبيعت است و تجلي جمال الهي. و ميهن اسلامي با آغاز سالي جديد در به روي بهار مي‌گشايد. سالي ديگر از سالهاي پر بركت انقلاب اسلامي سپري گشت و گام به فصلي ديگر مي‌گذاريم كه سرآغازش نوروز است.

با فرا رسيدن سال نو، فصلي ديگر از فعاليتهاي شغلي را آغاز مي كنيم. فصلي كه در آن پيشرفت همه جانبه وجهه همت مجموعه خانواده بزرگ و شريف وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود. سال جديد به عزم و پشتكاري جديد محتاج است و دستيابي به اهداف متعالي ترسيم شده در حوزه صنعت، معدن و تجارت جز با همدلي و مودت، همكاري و همراهي ممكن نيست و تنها در پرتو اين عوامل است كه مي توان از موفقيت هاي آينده سخن گفت و در ادامه مسيرهاي طي شده، راه هاي نويني را براي بهبود و تكامل هرچه بيشتر پيمود.

جايگاه موثر و حياتي وزارت صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد كشور پهناور ايران، وظايف همه ما را بيش از پيش در دستيابي كامل به پيشرفت فراگير و توسعه پايدار، سنگين تر نموده است. در سال جديد و در آزموني ديگر بمنظور پاي‌‌بندي به منويات رهبر فرزانه انقلاب، پيروي از سياست هاي توسعه اي و توام با عدالت، دولت دهم و خدمت هرچه بيشتر به ملت شريف و نجيب ايران اسلامي قرار گرفته ايم. آزمون و مسيري كه بايد در هر گام به استحكام و استواري آن بيافزاييم.

وزارت صنعت، معدن و تجارت مفتخر است در سالي كه مزين و موسوم به «توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني» بود با اتكا به توان تخصصي و تعهد مجموعه مديران و كاركنان خود در فراز و فرود تحولات منطقه‌اي و بين‌المللي كماكان در مسير آرماني انقلاب اسلامي، مسيرهاي دشوار فراروي را پيمود.

شاهد و گواه صادق اين بيان، رشد چشمگير صادرات غيرنفتي عليرغم محدوديت‌ها و موانع بين‌المللي، بهبود قابل توجه شاخص‌هاي كمي و كيفي توليدي در عرصه معادن، ارتقای رتبه كشور در توليد علم و دانش فني، خودكفايي و بومي سازي و ساخت تجهيزات موردنياز صنعتي و استفاده حداكثري از توانمندي توليدكنندگان داخلي و دامنه وسيعي از توفيقات بي‌بديل ديگر است كه تحريم هاي بدخواهان را به فرصت و غنيمتي براي شكوفايي هرچه بيشتر ايران اسلامي مبدل نمود و شما كاركنان فداكار را به عنوان مجموعه‌اي سرافراز و پايدار نزد همگان معرفي كرده است كه به حق حضرت  ولي ا... الاعظم (عج) قدرشناس آن خواهد بود.
در آستانه شكوفايي و خرمي مجدد طبيعت، با ابراز تبريك آغاز سال نو مراتب تشكر و قدرداني خود را از تشريك مساعي شما همكاران عزيز كه هر يك سهمي در خور توجه در موفقيت ها و دستاوردهاي سال گذشته داشته ايد، اعلام نموده و از بخشاينده مهربان عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را كه خونبهاي ارزشمند شهيدان و ايثارگران و يادگار جاودان بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و ثمره ايثار و مجاهدت ملت سرافراز ايران است مسالت مي‌نمايم."

کد خبر 2020718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha