۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۱۵

انگليسي و عربي با رويكرد مهارت زبان آموزي  در مدارس آموزش داده مي شود

انگليسي و عربي با رويكرد مهارت زبان آموزي  در مدارس آموزش داده مي شود

معاون وزير ورئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي از آموزش زبان هاي انگليسي وعربي با رويكرد مهارت زبان آموزي به دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمين محي الدين  بهرام محمديان در گردهمايي اعضاي شوراي  معاونان و مديران كل ادارات آموزش وپرورش سراسر كشور در محل اردوگاه شهيد باهنر تهران بااشاره به اينكه از اين پس زبان عربي با رويكرد مهارت زباني ، فهم متون ديني و تقويت زبان فارسي ارائه مي شود ، گفت : با تغيير و تحولات صورت گرفته در كتاب هاي درسي، نحوه آموزش زبان در راستاي تحول بنيادين و با آسيب شناسي صورت گرفته ، سعي شده است كه آموزش زبان در متن زندگي همچون يك مهارت به كمك دانش آموزان بيايد.

وي با تاكيد بر جديد التاليف بودن بسياري از كتاب هاي درسي از جمله زبان انگليسي در سال تحصيلي 93-92 افزود : همراه با كتاب هاي زبان ، بسته هاي آموزشي ويژه آن نيز براي معلمان زبان هاي انگليسي  وعربي توزيع مي شود.

محمدیان با اشاره به  استفاده از جديد ترين شيوه هاي  آموزشي در طراحي و تاليف كتاب هاي زبان انگليسي و عربي خاطر نشان كرد  : در بخش آموزش بهينه زبان با وجود جديد التاليف بودن كتاب هاي درسي، نياز به آموزش هاي ويژه براي معلمان ضروري به نظر مي رسد .

کد خبر 2058192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha