۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۰۹

سردار نقدی:

سازش با آمریکا باعث کاهش شدید قیمت نفت می شود/ بازاریان صادرات را محور کار خود قرار دهند

سازش با آمریکا باعث کاهش شدید قیمت نفت می شود/ بازاریان صادرات را محور کار خود قرار دهند

کرمان – خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سازش با آمریکا باعث کاهش شدید قیمت نفت می شود گفت: ملت ایران از طریق سازش با آمریکا به رفاه نمی رسند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی ظهر سه شنبه در جمع مسئولان امور صنفی شهرستان‌های استان کرمان گفت: سازش با آمریکا نه تنها نعفی برای کشور ندارد بلکه اوضاع اقتصادی کشور را بدتر می کند.

وی با اشاره به توطئه ها و دسیسه چینی های آمریکا علیه ایران گفت: قصد و هدف آمریکا نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سردار نقدی با اشاره به جایزه گرفتن فیلم های ضد ایرانی در جشنواره های فیلم آمریکا تصریح کرد: ظلم هایی که در حق ورزشکاران ما در میادین ورزشی از سوی دشمنان می شود نیز بر کسی پوشیده نیست.

سردار نقدی تصریح کرد: همانگونه که پس از انقلاب از پس تمامی مشکلات و نقشه های شوم دشمنان برآمدیم اکنون نیز با وحدت و همدلی می توانیم فشارهای اقتصادی و گرانی ها که توطئه دشمنان است را پشت سربگذاریم.

وی ادامه داد: همانطور که تاکنون دیده ایم تمامی کشورهایی که به نوعی با آمریکا سازی کرده اند سقوط کرده اند و مصر مثال بارز این امر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اکنون آمریکا این کشور را استثمار کرده و گاز مصر را با قیمتی اندک در اختیار صهیونیست ها قرار می دهد، اینکه عده ای حرف از سازش با آمریکا می زنند اشتباه است و باید رئیس جمهوری انتخاب شود که در مقابل آمریکا بایستد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه مردم ایران با سازش با آمریکا به رفاه نخواهند رسید، تصریح کرد: راه بهبود اقتصاد ایران سازش با آمریکا نیست بلکه بازاریان ما باید در راستای خلق حماسه سیاسی گام بردارند و صادرات را به جای واردات محور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اقتصاد وابسته به نفت ایران افزود: سازش با آمریکا اولین تاثیری که می گذارد کاهش شدید قیمت نفت است که در پی آن یارانه های قطع شده و دیگر دولت توانایی پرداخت حقوق کارمندان را نخواهد داشت.

سردار نقدی با اشاره به اینکه اکنون ایران از نظر علمی در رتبه 17 جهان قرار دارد، گفت: ما باید سعی کنیم در راستای خودکفایی و پیشرفت کشور بیش از پیش تلاش کنیم.

در پایان این جلسه 27 پایگاه بسیج اصناف در شهرستان‌های جیرفت، بم و سیرجان افتتاح شد.
 

کد خبر 2060098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha