۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۶

سردار علیزاده خبر داد:

استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در محلات خرم آباد/ 17 نفر دستگیر شدند

استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در محلات خرم آباد/ 17 نفر دستگیر شدند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان لرستان از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بنابر درخواست مردم، برآورد و نیاز سنجی اجتماعی خبر داد.

سردار کاظم علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، آسایش و امنیت شهروندان است، اظهار داشت: این طرح در آستانه فصل تابستان در محلهای تفریحی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه همه طرح های پلیس بر اساس برآورد و نیاز سنجی های اجتماعی و درخواست شهروندان اجرایی می شود، افزود: با شناسایی محله های جرم خیز این طرح در ساعت شش صبح امروز پنج شنبه در محله های پاچنار و کوی آبشار شهرستان خرم آباد با همکاری پلیس های تخصصی استان به اجرا درآمد که 17 نفر از مخلان نظم و امنیت، فروشندگان مواد مخدر و سارقان بازداشت شدند.

فرمانده انظامی استان لرستان ادامه داد: در این طرح ماموران با هماهنگی مقام قضایی و با شگردهای خاص پلیسی طی عملیات های منسجم و هماهنگ شده، ضمن بازرسی از چندین منزل در محله پاچنار خرم آباد تعدادی چاقو، قمه و مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی را کشف کردند.

اجرای طرح برخورد با موتور سواران متخلف

سردار علیزاده در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اجرای طرح برخورد با موتور سواران متخلف در شهرستان سلسله گفت: روز گذشته در این شهرستان 54 دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مزاحم متوقف شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس نظرخواهی صورت گرفته با مردم، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تاثیر مثبت روانی در اذهان عمومی در پی داشته است، اظهار داشت: برابر وظیفه ذاتی خود در راستای حفظ امنیت و آرامش خانواده ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

نفش تاثیرگذار مشارکت عمومی در کاهش آسیبها و جرایم

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به نقش تاثیرگذار مشارکت عمومی در کاهش آسیبها و جرایم گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز از طریق تلفن فوریتهای پلیس 110 می توانند به موفقیتهای پلیس کمک بیشتری کنند.

سردار علیزاده با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با هنجارشکنان در دستور کار پلیس قرار داشته و دارد، تصریح کرد: پلیس اجازه هیچ گونه عرض اندام و شرارت به افرادی که مخل امنیت دیگران هستند را نخواهد داد.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس اظهار امیدواری کرد که با اجرا و استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به خصوص در محلهای تفریحی در فصل تابستانی مردم لرستان تابستانی خوب و سرشار از امنیت داشته باشند.

کد خبر 2061383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha