۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۸

آخرین سکانس فیلم "محمد(ص)" امروز جلوی دوربین می‌رود

آخرین سکانس فیلم "محمد(ص)" امروز جلوی دوربین می‌رود

فیلمبرداری پروژه سینمایی "محمد(ص)" به کارگردانی مجید مجیدی امروز در حوالی اتوبان تهران- کرج به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز آخرین سکانس فیلم سینمایی "محمد(ص)" به کارگردانی مجید مجیدی در حوالی اتوبان کرج و در لوکیشن یک کارخانه جلوی دوربین می‌رود که در این صحنه‌ها بخش‌های دیگری مربوط به سپاه ابرهه گرفته می شود.

با به پایان رسیدن فیلمبرداری این پروژه فاخر سینمایی که با استانداردهای بین‌المللی و با هدف پخش جهانی ساخته می‌شود، به زودی تدوین آن توسط یکی از تدوینگران شاخص سینمای ایران آغاز خواهد شد.

فیلمبرداری این فیلم در کرمان، عسلویه، شهرک سینمایی نور در حوالی شهر قم، آفریقا، شهرک دفاع مقدس و ... صورت گرفته‌است. در این پروژه مذهبی-تاریخی که با حضور عوامل حرفه‌ای و شاخص خارجی و داخلی ساخته شده است بازیگرانی چون علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، پانته‏‌آ مهدی‏‌نیا و ... نقش‌آفرینی می‏‌کنند.

همچنین مجیدی برای بخش هایی از فیلم به همراه گروهش به آفریقا سفر و چند هفته پیش چند سکانس را در آنجا ضبط کرد.

داستان فیلم سینمایی "محمد(ص)" از دوران جاهلیت و به هنگام تولد آخرین پیامبر خدا حضرت محمد (ص) آغاز شده و در 12 سالگی ایشان در اولین سفر به همراه عمویشان ابوطالب، به شام پس از رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می رسد. بحیرا راهبی مسیحی است که درباره ظهور آخرین پیامبر به ابوطالب بشارت می‌دهد. این فیلم توسط موسسه سینمایی نورتابان تهیه می‌شود.

پروژه سينمايي "محمد" به كارگرداني مجيد مجيدي پس از حدود سه سال مراحل مقدماتي و پيش‌توليد در آستانه آغاز مرحله فيلمبرداري قرار گرفت. اولين مرحله شروع به كار اين فيلم از مهرماه سال ۱۳۸۶ با فعاليت گروه تحقيق آغاز و اولين نسخه فيلمنامه نوروز ۱۳۸۸ آماده شد. دوره پيش‌توليد پروژه محمد (ص) از خرداد ماه ۱۳۸۹ تا شهريور ماه ۱۳۹۰ تعيين شد، تا در پايان اين مرحله فيلمبرداري آغاز شود.

مجیدی تا کنون ساخت فیلم‌هایی چون "بید مجنون"، "رنگ خدا"، "باران"، "آواز گنجشکها"، "بچه های آسمان" و... را برعهده داشته است.

کد خبر 2085557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha