۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷

آرامی در گفتگو با مهر:

اجرای طرح جداسازی مناطقی از هرمزگان متوقف شد

اجرای طرح جداسازی مناطقی از هرمزگان متوقف شد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس گفت: اجرای طرح جداسازی مناطقی از هرمزگان متوقف شده است.

منصور آرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، از توقف اجرای طرح الحاق مناطقی از شهرستان پارسیان استان هرمزگان به استان فارس خبر داد و اظهار داشت: با توجه به جلسات و پیگیری های نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس اجرای طرح جدا سازی مناطقی از شهرستان پارسیان و الحاق آن به استان فارس متوقف شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از سوی مسئولان مربوط، به نمایندگان مردم هرمزگان اعلام شده که این مصوبه اجرا نمی شود و اقدامی در منطقه صورت نخواهد گرفت.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس افزود: مناطق که در طرح جداسازی وجود داشته همچنان جزئی از استان هرمزگان است و اقدامی در راستای جداسازی آنان در حال حاضر صورت نمی گیرد.

آرامی در خصوص آینده این طرح و توقف کامل اجرای آن، گفت: با برگزاری جلسات و بررسی بیشتر موضوع تکلیف نهایی این طرح در آینده مشخص می شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم هرمزگان دلایل محکمی برای عدم جدایی این مناطق از استان هرمزگان دارند و اگر از ابتدا با نمایندگان در این خصوص مشورت می شد، کار به اینجا نمی رسید.

به گزارش مهر، براساس طرحی قرار بود پنج روستای سورباش، فارسی، اکبری، تمبو شمالی و تمبو جنوبی از شهرستان پارسیان استان هرمزگان جدا و به استان فارس ملحق شوند که با اجرای این طرح استان فارس به آبهای خلیج فارس متصل می شد.

کد خبر 2151455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha