۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۰۳

جباری مطرح کرد:

الحاق بخشی از پارسیان به فارس قابل قبول نیست/ با طرح جامع تشکیلات کشوری مشکلی نداریم

الحاق بخشی از پارسیان به فارس قابل قبول نیست/ با طرح جامع تشکیلات کشوری مشکلی نداریم

پارسیان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: با جدایی بخشی از شهرستان پارسیان و الحاق به استان فارس به شکل کنونی که در محافل مختلف مطرح می شود مخالف هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جباری عصر چهارشنبه در همایش تجلیل از شوراهای دوره سوم شهر و روستا در پارسیان درباره جداسازی بخش هایی از این شهرستان به استان های همجوار گفت: چنین چیزی الحمدلله درکار نیست البته حرکات و تلاش هایی شده، تاجایی که بنده  و هرکس که در این شهرستان خدمت می کند می داند آن منطقه که قصد جداسازی آن را دارند آبرو وحیثیت مردم این شهرستان است.

وی بیان داشت: با طرح جامع تشکیلات کشوری مشکلی نداریم و این از اختیارات دولتی است که ما به رئیس جمهور گفته ایم در آینده این طرح را در دولت جدید بیاورند.

وی ادامه داد: الحاق بخشی از پارسیان به شرطی که در طرح جامع باشد امکان پذیر است نه به بهانه توسعه و آبادانی؛ تکه ای از یک شهرستان را جدا کنند ما چنین چیزی را نمی خواهیم باید دلیل قانع کننده ای بیاورند.

جباری اضافه کرد: امام جمعه بندرعباس بارها و بارها در خصوص این موضع قاطع، شفاف و شجاعانه نظر خود را بیان کردند ما هم در مجلس گفتیم تا جایی که قانع نشده ایم بحث الحاق را نخواهیم پذیرفت و تاجایی که به اختیارات نمایندگان مجلس بر می گردد، تمام دقت و نظر خود را خواهیم داشت تا چنین کاری صورت نگیرد.

 

 

کد خبر 2120344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha