۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۳:۰۸

در گفتگو با مهر مطرح شد:

جداسازی پارسیان به ضرر جوانان هرمزگانی است/ علاج واقع قبل از وقوع باید کرد

جداسازی پارسیان به ضرر جوانان هرمزگانی است/ علاج واقع قبل از وقوع باید کرد

هرمز - خبرگزاری مهر: نماینده هرمزگان در شورای عالی استانها گفت: شهرستان پارسیان به لحاظ سرمایه گذاری های در حال انجام حوزه نفت و گاز موجب کاهش نرخ بیکاری خواهد شد اما در صورت جداسازی به ضرر جوانان هرمزگانی خواهد بود.

احمد زرنگاری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد جداسازی شهرستان پارسیان از استان هرمزگان بیان داشت: اخیرا صحبتهایی مبنی بر جداسازی شهرستان پارسیان از استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس در محافل عمومی و سیاسی بگوش می رسد و ظاهرا این بار قضیه جدی تر از قبل است.

زرنگاری افزود: در سالیان قبل هم شایعاتی در این زمینه پخش می شد که البته بعد از چندی این شایعات تکذیب می شد ولی این بار ظاهرا عزم مسئولان بر جدا سازی شهرستان پاسیان از هرمزگان جدی است.

وی اظهارداشت: حال چرا اکنون که شهرستان پارسیان با توجه به سر مایه گذاریهای که در بخش نفت و گاز و انرژی می رود تا به قطب مهم صنعتی جنوت کشور تبدیل شده و با رونق آن جمعیت بالغ بر 500هزار نفر را در سالیان آتی در خود جای داده است.

نماینده هرمزگان در شورایعالی استانها تصریح کرد: مسلما با راه اندازی صنایع پتروشیمی و نفت و گاز موقعیتهای اشتغال فراوانی در این منطقه ایجاد خواهد شد و حتما سهمیه نیروهای بومی جهت اشتغال منظور خواهد شد که با جدا سازی پارسیان از هرمزگان و الحاق به فارس موقعیت اشتغال از جوانان محروم هرمزگانی گرفته می شود و به استان بر خوردار فارس که در زمینه های مختلف کشاورزی و صنعتی و معدنی حرف اول را در کشور می زند اعطا خواهد شد.

زرنگاری گفت: مسلما نقش بزرگان استان به خصوص نمایندگان مجلس دراین زمینه بسیار مهم و لازم است این عزیزان به طور شفاف مسائل را با مردم استان در این خصوص تشریح کنند تا قبل از جداسازی جلو این کار گرفته شود زیرا علاج واقع قبل از وقوع باید کرد.

کد خبر 1727356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha