۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷

مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري تهران منصوب شد

مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري تهران منصوب شد

طي حكمي از سوي سيدحسين هاشمي استاندار تهران، مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري تهران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، براساس حكم استاندار تهران عليرضا مهدوي شاهرودي به سمت مشاور فرهنگي و مديركل روابط عمومي استانداري تهران منصوب شد.

متن حكم به اين شرح است:

برادر گرامي جناب آقاي عليرضا مهدوي شاهرودي

سلام عليكم؛

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند فرهنگي و اجرائي جنابعالي به موجب اين ابلاغ به سمت «مشاور استاندار در امور فرهنگي و مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري» منصوب مي گرديد.

امور فرهنگي استان در زمينه‌هاي مختلف نيازمند تحولي شگرف و تأثيرگذار در ساير حوزه‌هاست و شايسته است با بكارگيري نيروهاي كارآمد مجموعه در روابط عمومي و امور فرهنگي منشاٌ خدمات اثربخشي باشيد.

تعامل با رسانه‌ها و انعكاس مطلوب تلاش‌ها و فعاليت‌هاي استانداري به عنوان عالي ترين نهاد نظارتي و سياسي اجرائي استان و تقويت ارتباط با سازمانهاي مرتبط و نهادهاي انقلاب اسلامي و مردم و رعايت تلاش براي حفظ حقوق آنان در پيگيري مطالبات قانوني آنها از عوامل موفقيت آن جناب خواهند بود.

اجراي كامل شرح وظايف روابط عمومي، امور مربوط به حجاب و عفاف و ستادهاي امر به معروف و نهي از منكر و اقامه نماز و زكات و پيگيري امور مرتبط با بازسازي عتبات عاليات در استانداري و كليه موضوعات فرهنگي كه در شرح وظايف ساير ادارات كل استانداري تصريح نشده از جمله وظايف مورد انتظار از جنابعالي خواهد بود.

انتظار مي‌رود با جلب همكاري و مشاركت همه واحدهاي مرتبط با استانداري در انجام مطلوب وظايف مذكور موفق باشيد.
 

کد خبر 2168962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha